سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف خودرو‌ها درصورت اقدام به کورس شبانه در معابر شهر همدان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: خودروی افرادی که اقدام به کورس شبانه در معابر شهری همدان کنند، به مدت یک هفته توقیف می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ فرخ جمالی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: شماری از جوانان اقدام به برگزاری کورس و رقابت‌های سرعتی و خطرآفرین شبانه در برخی معابر شهر می‌کنند که این اقدام آن‌ها موجب سلب آسایش و آرامش شهروندان می‌شود.

او افزود: اغلب مالکان این خودرو‌ها اقدام به تغییر در ارکان خودرو و پایین آوردن فنر‌ها و همچنین ایجاد و تولید صدای ناهنجار و گوش خراش خودرو در جریان کورس و حرکت‌های سرعتی می‌شوند که نارضایتی عمومی شهروندان را به دنبال داشته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان تصریح کرد: سرعت بیش از حد مجاز، ترمز ناگهانی و کشیدن دستی از دیگر تخلفات این قبیل رانندگان در کورس‌های شبانه است.

سرهنگ جمالی به رانندگان متخلف هشدار داد: دراین خصوص علاوه بر ثبت تخلفات از طریق دوربین‌های هوشمند نظارتی، ماموران پلیس راهور با مالکان این خودرو‌ها براساس قانون برخورد و خودرو را توقیف برای مدت یک هفته به پارکینگ منتقل‌ می‌کنند.

درهمین زمینه در روز‌های اخیر ۱۱ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.