سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت، میزبان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری

مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در رشت در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، روابط عمومی اداره کل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اعلام کرد: مرحله منطقه‌ای بیست وسومین جشنواره قصه‌گویی این کانون با بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی به میزبانی مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون رشت در حال برگزاری است.

در این مرحله ۹ قصه‌گو در ۲ بخش ملی و آیینی و سنتی از ۶ تا ۹ آبان به هنرنمایی پرداختند.

محمدرضا یوسفی؛ نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودک و نوجوان، ملک چیذری؛ پژوهشگر ادبیات کودک و مدرس قصه‌گویی و حامد زحمتکش؛ طراح و کارگردان به صورت زنده و در بستر فضای مجازی هنرنمایی قصه‌گویان بخش ملی مرحله منطقه‌ای جشنواره را به داوری نشستند.

۹۶ قصه‌گو از ۱۶ استانِ گیلان، آذربایجان شرقی، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، گلستان و هرمزگان در این بخش به‌ رقابت می‌پردازند.

برگزیدگان به همراه منتخبان بخش آیینی و سنتی به مرحله پایانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که همزمان با شب یلدا به دبیری محمد گودرزی دهریزی برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

با اعلام فراخوان بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون ۲۲۵ قصه‌گو در رقابت‌های استانی شرکت داشتند و پس از داوری نهایی در تهران نیز ۹ هنرمند از میان ۱۹ قصه‌گوی گیلانی، شایسته حضور در بخش منطقه‌ای شناخته شدند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.