سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم اندیشی روسای آموزش متوسطه استان‌های قطب ۳ و ۴ کشور در شیراز

مدیرکل آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش از بررسی و بازنگری سیاست ها، برنامه و چالش‌های دوره اول متوسطه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرضیه مسگرزاده مدیرکل آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش در نشست تخصصی روسای اداره های آموزش دوره اول متوسطه استان‌های قطب ۳ و ۴ کشور که در شیراز برگزار شد، گفت: به منظور ایجاد همگرایی، هماهنگی و برنامه ریزی اقتضایی در حوزه دوره اول متوسطه میزبان ۱۳ استان کشور در فارس هستیم.

او افزود: در این نشست چالش‌ها و مسایل آموزشی و تربیتی دانش آموزان و معلمان دوره اول متوسطه بررسی و راهکار‌های اقتضایی و تخصصی برای حل مشکلات ارائه شد.

مسگر زاده گفت: در دوران ۲۰ ماهه کرونا هر منطقه‌ای تجربیات زیسته‌ی منحصر به فردی داشته است که می تواند کمک حال دیگر مناطق حتی در دوران پسا کرونا نیز باشد.

رسول قانونی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس نیز، توسعه عدالت آموزشی در دوره اول متوسطه را از اهداف اصلی نشست تخصصی روسای ادارات آموزش دوره اول متوسطه استان‌های قطب ۳ و ۴ کشور در شیراز برشمرد.

او با بیان اینکه در این نشست تخصصی در راستای تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های دوره اول متوسطه برگزار شده است، گفت: ارتقا کیفیت آموزش در دوره اول متوسطه و همچنین تقویت دانش تخصصی معلمان از جمله مواردی است که امروز مورد بحث قرار گرفت.

قانونی افزود: در حال حاضر در استان فارس بیش از ۲۱۷ هزار دانش آموز در یک‌هزار و ۶۶۰ مدرسه متوسطه دوره اول در حال تحصیل هستند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: استان‌های اصفهان، بوشهر، چهارمحال بختیار، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان، هرمزگان، همدان، یزد و فارس در این نشست دو روزه حضور داشتند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.