سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرمگاه مربی صنعت نفت:

نتوانستیم از موقعیت های گلزنی مان بهره لازم را ببریم

مربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: با ۱۰ موقعیت خوب و مناسب گل زنی نتوانستیم دروازه‌ی حریف را باز کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، محمدخرمگاه،مربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی با تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: با یک و نیم موقعیت از تیم مقابل ۲ گل دریافت کردیم و، اما با ۱۰ موقعیت خوب و مناسب گل زنی نتوانستیم دروازه‌ی حریف را باز کنیم.

او افزود: از دروازه بان‌های صنعت نفت آبادان توقع می‌رفت تا مانند دیواری محکم بتوانند در حداقل موقعیت‌ها مانع از گل زنی حریف شوند، ولی در سه بازی گذشته با وجود موقعیت‌های خوب، اشتباهات فردی سبب شد تا در کمترین موقعیت بیشترین گل را دریافت کنیم.

خرمگاه ادامه داد: در زمینه تاکیکی، تکنیکی عقب هستیم و یکی از دلایل باخت در سه هفته‌ی متوالی را می‌توان از دست دادن زمان و نرفتن به اردو برشمرد.

مربی نفتی‌ها بیان کرد: سرمربی این تیم با پیامی به هواداران صنعت نفت از بهتر شدن اوضاع این تیم خبر داد که با بیشتر شدن تلاش بازیکنان به زودی رقم می‌خورد.

خرمگاه دروازه بان تیم شیرازی‌ها را بهترین بازیکن این تیم خواند و توضیح داد: به دلیل ضعف نفتی‌ها، تیم حریف از سبک اتوبوسی برای بازی استفاده کرد.

او در خصوص بازی بعد این تیم با نساجی مازندران گفت: امیدواریم با تلاش‌ها وضعیت بازیکنان زردپوش بهتر شود تا شرایط برای برد در مقابل نساجی فراهم باشد.

عقب نشینی نفتی‌ها گل اول شیرازی‌ها را به ثمر نشاند

علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز نیز در این نشست خبری گفت: بیست دقیقه اول درنیمه‌ی نخست با بازی خوب بازیکنان سبب عقب نشینی آبادانی‌ها و در نهایت دروازه‌ی آن تیم را باز کردیم و در نیمه‌ی دوم نیز با وجود بازی هجومی آبادانی‌ها با استفاده از تاکتیک‌های پیش فرض خود از دریافت گل جلوگیری شد و گل دوم به صنعت نفت آبادان نیز به ثمر نشست.

او با بیان اینکه این تیم به برد امروز نیاز داشت تلاش بازیکنان فجر سپاسی شیراز را عامل دست آوردن این موفقیت خواند و از تلاش‌ها و کسب آمادگی برای حضور در بازی بعدی لیگ برتر خبر داد.

کلانتری افزود: شرایط صنعت نفت به علت دو باخت پی در پی و تلاش برای برد در سومین بازی دشوار بود و تیمی در این رقابت موفق بود که بازیکنان آن از ابتدا می‌توانستند آرامش خود را حفظ کنند.

او با تبریک روز مربی به مربی‌های کشور این شغل را همراه با سختی‌های فراوان دانست و از همه‌ی مربیان فوتبال خواست تا قبل از هرچیز پاکی را به این رشته‌ی ورزشی هدیه دهند تا به دنبال آن سطح کیفی فوتبال ایران بالاتر رود.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.