سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۸ پروانه گردشگری سلامت در استان کرمان

مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمان از صدور ۸ پروانه گردشگری سلامت در این استان خبر داد و گفت: ۲ دفتر خدمات مسافرتی دیگر نیز در مرحله صدور پروانه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فریدون فعالی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان در نشست با مجریان گردشگری سلامت استان کرمان با اشاره به پایین بودن هزینه‌های درمان در ایران در مقایسه با سایر کشور‌ها گفت: باید با استفاده از ظرفیت مناسب زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان استان کرمان زمینه توسعه گردشگری سلامت در این منطقه فراهم شود.

او با تاکید بر لزوم حضور پررنگ دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان در بحث گردشگری سلامت افزود: خوشبختانه در حال حاضر بیمارستان مهرگان کرمان به عنوان بزرگترین بیمارستان خصوصی جنوب‌شرق کشور موفق به کسب مجوز گردشگری سلامت شده است و باید از این ظرفیت برای جذب توریست سلامت از کشور‌های همسایه به ویژه عراق، افغانستان و پاکستان اقدام کرد.

فعالی با اشاره به سرمایه‌گذار‌های شرکت هواپیمایی ماهان در حوزه گردشگری تصریح کرد: می توان از ظرفیت این شرکت برای راه‌اندازی پرواز‌های خارجی به مقصد کشور‌های هدف استفاده کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از صدور ۸ پروانه گردشگری سلامت در این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲ دفتر خدمات مسافرتی دیگر نیز تقاضای کسب مجوز فعالیت در حوزه گردشگری سلامت را داده‌اند که در مرحله صدور پروانه هستند.

انتهای پیام/ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.