سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

سپاهان یک- هوادار صفر/ تثبیت صدر نشینی طلایی پوشان در لیگ ۲۱

تیم‌های فوتبال سپاهان و هوادار امروز در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و هوادار در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۸ در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد.  

ترکیب تیم سپاهان

کریستوفر نت، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، جلال علی محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، شهریار مغانلو

ترکیب تیم هوادار

مهرداد بشاگردی، مهدی عبدی، صائب محبی، محمد ستاری، آرش داجلیری، امیر پورمحمد، سپهر روزی‌طلب، محمد چهارمحالی، نیما انتظاری، پیمان میری، جواد محمدی

دقایق حساس بازی 

بازی تا دقیقه ۵ بدون موقعیت جدی روی دروازه‌ها در جریان است. سپاهان کنترل توپ و میدان را در اختیار دارد و هوادار هم یک بار با ضربه ایستگاهی به دروازه سپاهان نزدیک شد.

دقیقه ۱۳: تیم هوادار با یک ضربه کرنر روی دروازه سپاهان خطرساز ظاهر شد. سرانجام یک خطا به روی بازیکن سپاهان در شلوغی محوطه بود که به حمله هوادار پایان داد.

دقیقه ۱۷:  تیم سپاهان با ضربه ایستگاهی به دروازه هوادار نزدیک شد. سروش رفیعی توپ را به محوطه جریمه فرستاد و مغانلو  در مسیر توپ تغییر ایجاد کرد، اما در شش قدم کسی نبود که از این موقعیت استفاده کند و بشاگردی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۲۴: کمک داور از ناحیه کشاله احسان گرفتگی داشت و برای رسیدگی به وضعیت مصدومیت او بازی برای لحظاتی متوقف شد.

دقیقه ۲۶:  با یک ارسال بلند و ساباندن مغانلو، امید نورافکن در آستانه تک به تک شدن با بشاگردی بود که مدافع هوادار از راه رسید و توپ را در آخرین لحظه به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۲۸: روی برخورد دست سروش رفیعی با پورمحمد، بازیکن هوادار روی زمین افتاد. داور سروش رفیعی را با کارت زرد جریمه کرد و بعد از رسیدگی به وضعیت مصدومیت، پورمحمد به بازی برگشت.

دقیقه ۳۰: هوادار باز هم با کرنر خطر ایجاد کرد. ضربه پیمان میری از تیر یک به تیر دو خطرناک بود، اما راهی به چارچوب دروازه پیدا نکرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳: ضربه سر گولیسانی با اختلاف از کنار دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶:  این بار دانیال اسماعیلی فر روی برخورد با پیمان میری از ناحیه مچ پا احساس مصدومیت شدیدی داشت که داور میری را نیز با کارت زرد جریمه کرد. بازی تا این لحظه چندین بار به خاطر آسیب دیدگی بازیکنان متوقف شده است.

دقیقه ۴۳: تیم هوادار یک ضدحمله تند و تیز را را ترتیب داد، میری با ضربه سر توپ را به شش قدم سپاهان رساند، اما کسی نبود که از این توپ عالی استفاده کند.

نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.  

دقیقه ۴۶: محمدرضا حسینی بازیکن سپاهان در محوطه جریمه هوادار صاحب توپ شد، اما بشاگردی در موقعیت تک به تک به خوبی خود را جلوی توپ پرت کرد و اجازه گلزنی به حریف را نداد.

دقیقه ۵۷: ضربه سر مغانلو با اختلاف از کنار دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: مغانلو و بشاگردی روی کرنر ارسالی به نفع سپاهان هر ۲ احساس مصدومیت کردند و زمین افتادند تا بازی برای لحظاتی متوقف شود.

دقیقه ۶۷: بشاگردی دروازه بان هوادار پیش از رسیدن شهباززاده به توپ از راه رسید و اجازه گلزنی به مهاجم سپاهان نداد.

دقیقه ۷۴: نیما انتظاری بازیکن پدیده از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۷۸: ارسال تند و تیز امید نورافکن به شکل خطرناکی عرض دروازه را طی کرد و از آن طرف زمین راهی اوت شد.

دقیقه ۸۳: سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد.

دقیقه ۸۴: دانیال اسماعیلی فر بازیکن سپاهان گل اول تیم خود را به ثمر رساند.

در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع سپاهان به پایان رسید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.