سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت جهانبخش به ترکیب اصلی فاینورد در شهرآورد روتردام

یک رسانه هلندی از بازگشت بازیکن ایرانی فاینورد به ترکیب اصلی تیمش در شهرآورد روتردام مقابل اسپارتا خبر داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فاینورد روتردام که در این فصل از علیرضا جهانبخش، وینگر تیم ملی فوتبال کشورمان بهره می‌برد، فردا در چارچوب هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر هلند (اردیویسه) به مصاف تیم همشهری اسپارتا خواهد رفت.

جهانبخش هفته گذشته در پیروزی ۳ بر ۲ فاینورد برابر کامبور ۹۰ دقیقه نیمکت نشین بود، اما رسانه هلندی fr۱۲ که اخبار باشگاه فاینورد را پوشش می‌دهد از بازگشت او به ترکیب اصلی تیمش در شهرآورد روتردام خبر داد.

این سایت نوشت: فاینورد بعدازظهر فردا در دربی روتردام به مصاف اسپارتا خواهد رفت. آرنه اسلات یک تیم کاملاً آماده‌ای در اختیار دارد و بنابراین دارای انتخاب‌های زیادی است. انتظار می‌رود این مربی یازده نفر معمول خود را در «هت کاستیل» به زمین بفرستد. یعنی علیرضا جهانبخش که ۹۰ دقیقه مقابل اس سی کامبور نیمکت نشین بود، به تیم اصلی باز می‌گردد.

اسلات در کنفرانس مطبوعاتی گفت: به دلایلی که گفتم، فکر می‌کردم علیرضا هفته گذشته نباید بازی کند. بیشتر به تاکتیک تیم مربوط می‌شد. فکر می‌کنم او در بازی مقابل یونیون برلین در نیمه دوم بهتر و بهتر ظاهر شد. کنار گذاشتن او مقابل کامبور از روی نارضایتی نبود، بلکه بر اساس تاکتیک تیم بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.