سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۴۰ واحد تولیدی استان سمنان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: در ۶ ماه ابتدای امسال ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان  افزود: این واحد‌های تولیدی و صنعتی استان با بازدید و یا اخذ غرفه در ۲۵ نمایشگاه داخلی و خارجی حضور یافتند.

وی بیان کرد: در راستای رسالت‌ها و برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از تولید کنندگان جهت حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان و فراهم کردن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازار‌های هدف و یا در قالب تور‌های بازدید صنعتی این مهم محقق شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: نمایشگاه توانمندی‌های ج. ا. ا در ارمنستان، نمایشگاه مصالح ساختمانی قطر، نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات و اگروفود تهران، نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از مهم‌ترین نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است که صنایع استان سمنان در آن حضور یافتند.

آل‌بویه خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای حضور تولیدکنندگان در قالب تور بازدید و اخذ غرفه توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان انجام شده و تلاش می‌شود با حمایت از حضور واحد‌های تولیدی در این نوع نمایشگاه ها، تجربیات و دانش این واحد‌ها ارتقا یابد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.