سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: متاسفانه جادوگری در فوتبال وجود دارد/ ما در بحث تیم ملی فوتبال خودزنی می‌کنیم

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره مسائل مختلف این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال در حاشیه جلسه کانون مربیان اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که جلسه‌ای در کانون مربیان برگزار کردیم و از مربیانی که زحمت کشیده اند، تشکر و قدردانی کردیم. حضور تیم ملی بانوان در مسابقات جام ملت‌های آسیا جای خوشحالی دارد و آرزوی موفقیت برای بانوان کشورمان دارم. ان شاءالله  بانوان فوتبالیست  را در جام جهانی ببینیم. این موضوع برای فوتبال کشورمان افتخار بزرگی محسوب می‌شود.  

پیشکسوت فوتبال درباره این که جادوگری در فوتبال وجود دارد، گفت:  متاسفانه جادوگری در فوتبال را تایید می‌کنم. برخی از دوستان سراغ این داستان‌ها می‌روند.  امیدوارم خودشان کلاهشان را قاضی کنند و  دنبال این مسائل نروند. آن‌ها به جای این که دنبال این مسائل بروند، بهتر است علم خود را افزایش بدهند؛ چون سطح فوتبال ما بهتر می‌شود و پیشرفت می‌کنیم و حرفی برای گفتن در آسیا خواهیم داشت.  

قبل از انتخاب مدیرعامل پرسپولیس باید وضعیت درآمدزایی مشخص شود

او درباره نگرانی هواداران از وضعیت مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت: به هر حال هواداران حق دارند که نگران باشند و امیدوارم وضعیت مدیریتی پرسپولیس مشخص شود. همه دوستان با عجله  می‌خواهند به مدیریت باشگاه پرسپولیس راه یابند، اما زمانی که در باشگاه حضور می‌یابند با انبوهی از مشکلات ریز و درشت مواجه می‌شوند. همواره پول در باشگاه پرسپولیس نیست و می‌مانیم که چطور پول تامین کنیم. ما باید به این مسئله توجه کنیم که منبع درآمد پرسپولیس از کجا قرار است تامین شود. کسی که با زحمت وارد باشگاه پرسپولیس می‌شود باید به دنبال پول بگردد. ما باید  وضعیت فوتبال خود را مشخص کنیم؛ قبل از این که به دنبال انتخاب  مدیرعامل پرسپولیس باشیم. وضعیت درآمد زایی باشگاه‌ها باید مشخص شود. ما نگران این موضوع نیستیم که چه کسی مدیرعامل پرسپولیس می‌شود، بلکه منبع درآمد این باشگاه دغدغه ما است.

سازندگی در فوتبال انجام نشده است

درخشان گفت: امیدوارم مسئولان برای انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درست تصمیم بگیرند و  مدیرعاملی نیاید که برای دریافت پول دستش را به سمت هواداران دراز کند و از آن‌ها بخواهد که پول به حساب باشگاه واریز کنند. به نظرم باید فکر اساسی شود. اگر ما بحث کپی رایت و  حق پخش تلویزیونی  را در فوتبالمان جا بیندازیم، دیگر باشگاه‌ها نیازی به پول ندارند و خودشان خودکفا می‌شوند. بیست و یکمین لیگ برتر فوتبال در حال برگزاری است، اما هنوز مشکلات مالی داریم و  تراز مالی باشگاه‌ها ضرر ده است. هیچ سازندگی در فوتبالمان نشده است؛ به همین علت نمی‌توانیم حریف تیم‌های بزرگ در آسیا شویم و برابر آن‌ها تسلیم می‌شویم. فوتبال حرفه‌ای را باید قویتر کنیم و بعد بیاییم برای انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بین مردم رای گیری کنیم. امیدوارم فوتبال خود را از پایه و اساس اصلاح کنیم تا نگران انتخاب مدیرعامل و نداشتن پول نباشیم.  

او درباره حاشیه‌های تیم ملی فوتبال گفت: ما خود زنی می‌کنیم؛ چون کادر فنی و بازیکنان خوبی در تیم ملی فوتبال در اختیار داریم. سرمربی تیم ملی فوتبال در ۱۰ بازی اخیر موفق بوده اند. ما نباید همدیگر را  تخریب کنیم. لژیونر‌های ما بدانند بزرگی این نیست که هر چیزی درباره سرمربی تیم ملی  به زبان بیاورند.  بازیکنان مثل سرباز می‌مانند که باید برای تیم ملی زحمت بکشند و کار خود را انجام بدهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.