سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید سالانه ۲ هزار تن انواع ماهیان گرمابی در قصرشیرین

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : سالانه ۲ هزار تن انواع ماهیان گرمابی در ۴۷ مزرعه پرورش ماهی در مجتمع شیلات شهرستان قصرشیرین تولید می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : ۴۷ مزرعه پرورش ماهی گرمابی شامل کپور، آمور، فیتوفاگ و بیگ هد در این شرکت مشغول به فعالیت هستند که اخیرا به صورت آزمایشی و محدود میگو به محصولات این شرکت اضافه شده است.

او گفت : یکی از برنامه‌های در دست اقدام در شبکه تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه ایجاد زنجیره هوشمند تولید تا مصرف است که در این راستا و در جهت حل مشکلات تولیدکنندگان این بخش هفت هزار و ۷۰۰ متر مربع زمین با هدف ایجاد بارانداز صادراتی آبزیان در بهترین نقطه منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین در اختیار شرکت تعاونی شیلات شهدای قصرشیرین قرار گرفته است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه افزود: از طریق منابع کمک‌های فنی و اعتباری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و خطوط اعتباری استانی نسبت به حل مشکلات اقتصادی این شرکت تولیدی اقدام خواهد شد.

صفایی افزود: در حوزه جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خواستار فرهنگ سازی و آموزش عمومی توسط ارگان‌های ذیربط از جمله اداره کل شیلات و اداره ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در خصوص مصرف ماهی در سطح استان کرمانشاه هستیم.

او گفت: در صورت احداث بازار توسط شبکه تعاون روستایی غرفه‌هایی به این شرکت تولیدی اختصاص خواهد یافت .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.