سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۴۰۳ دُز واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری

تاکنون یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۴۰۳ دُز واکسن کرونا در استان چهارمحال و بختیاری توزیع شده که بیش از ۹۰ درصد آن تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از تزریق ۹۸۹ هزار و ۵۶۷ دُز واکسن کرونا در استان خبر داد و گفت: بر اساس آن ۷۸ درصد جمعیت بالای ۱۲ نفر استان دُز نخست و ۵۰ درصد دُز دوم واکسن کرونا را تاکنون دریافت کرده‌اند.

او افزود: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون علیه کرونا تاکنون ۶۰۵ هزار و ۳۱۷ نفر در استان دُز نخست و ۳۸۴ هزار و ۲۵۰ نفر هر ۲ دُز واکسن را دریافت کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: تاکنون یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۴۰۳ دُز واکسن کرونا در استان توزیع شده که بیش از ۹۰ درصد آن تزریق شده است.

او، جمعیت بالای ۱۲ سال استان را ۷۷۳ هزار و ۴۴۰ نفر اعلام کرد و گفت: میزان واکسن لازم برای تکمیل نوبت دوم، ۲۴۱ هزار و ۴۷۷ دُز است.

جزایری با بیان اینکه این استان جزو پنج استان اول تزریق واکسن کرونا در کشور است، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی مناسب و همکاری و استقبال خوب مردم عامل موثری در پیشبرد طرح واکسیناسیون علیه کرونا بوده است.

او ابراز امیدواری کرد تا کمتر از یک ماه دیگر تمامی جمعیت بالای ۱۲ سال استان هر ۲ نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده و ایمنی نسبی در برابر این ویروس در سطح استان ایجاد شود.

جزایری با تاکید بر اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان نقش موثری در کاهش بار ویروس در سطح جامعه دارد، تاکید کرد: واکسیناسیون اگر چه در کاهش موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از ویروس نقش بسیار مهمی دارد، اما باید در کنار آن همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.