سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش زمان پاسخگویی به شکایات حوزه ارتباطات استان یزد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از رسیدگی ۵۴۰ مورد شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات حوزه ICT استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: تعداد شکایات ثبتی در سامانه ۱۹۵ در سه ماهه دوم سال جاری، ۵۴۰ مورد و در شش حوزه اینترنت، خدمات پستی، تلفن ثابت و همراه، تشعشعات و دفاتر پیشخوان ثبت شده است. 

او افزود: از مجموع شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵، تعداد ۴۰۷ مورد در حوزه اینترنت بوده است که این حوزه بیشترین تعداد شکایات را به خود اختصاص داده و بررسی زیرشاخص‌های این حوزه نشان از کاهش ۱۰ درصدی شکایات کیفیت اینترنت نسبت به مدت زمان مشابه نسبت به سال گذشته دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد تصریح کرد: حجم شکایات وارده در تابستان سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با کاهش حدود ۱۵ درصدی روبرو بوده و زمان پاسخگویی به شکایات از ۳.۷ روز کاری به ۲.۴ روزکاری رسیده است در حالی که اپراتور‌های ارتباطی طبق SLA تا ۱۰ روز فرصت دارند به شکایات ثبت شده در سامانه رسیدگی کنند.

پاکدل ادامه داد: کاربران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و شکایت از حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل سرویس‌های ارتباطی، اینترنت، تلفن ثابت و همراه، خدمات پستی و دفاتر پیشخوان دولت با مراجعه به سامانه https://۱۹۵.cra.ir یا تلفن گویای ۱۹۵ و یا از طریق صندوق پستی ۱۹۵-۱۶۳۱۵ شکایت‌های خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.