سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در هشتم آبان ماه

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۳ هزار و ۲۱۰ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه هشتم آبان ماه در ابتدای معاملات با رشد ۸۱۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۴ هزار واحد قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۳ هزار و ۲۱۰  واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۷۷۶ واحدی بر روی پله ۳۷۵ هزار و ۶۹۳ واحدی قرار گرفته است.

سه نماد فملی، شخاک و نوری بیشترین تاثیر را تا به این لحظه بر شاخص بورس داشته اند.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۷۷ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۸۷ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۹۴۱ واحدی بر روی پله ۳۷۴ هزار و ۵۲۸ واحدی قرار گرفت.

نماد وکار، اپال و آپ بیشترین تاثیر مثبت و فملی، شخارک و شفن تا به این لحظه بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند. شاخص فرابورس نیز با افت ۸۴ واحد بر روی پله ۱۹ هزار و ۷۲۴ واحدی قرار گرفت.

لازم به ذکر است که تاکنون بیشترین حجم معاملات به سهام خودرو، کمند و خساپا و کمترین حجم معاملات به نماد‌های ویسا، شفا و قتربت تعلق دارد.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه با افت ۱۰ هزار و ۹۸۹ واحدی روی پله یک میلیون و ۳۸۲ واحد قرار گرفت، شاخص کل هم وزن نیز با افت ۳ هزار و ۵۷۸ واحد بر روی پله ۳۷۲ هزار و ۸۹۱ واحد گرفت.

سه نماد فملی، فولاد و شپدیس بیشترین تاثیر را بر شاخص در این لحظات داشته اند. در این دقایق بازار، تعداد نماد‌های در صف فروش به ۱۹۸ نماد و تعداد نماد‌های حاضر در صف خرید به ۳۲ نماد رسید.

شاخص فرابورس نیز با افت ۱۳۶ واحد روی پله ۱۹ هزار و ۶۷۲ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۲:۲۵ دقیقه با افت ۱۷ هزار و ۷۶۷ واحدی روی پله یک میلیون و ۳۷۶ واحد قرار گرفت، شاخص کل هم وزن نیز با افت ۵ هزار و ۸۰۷ واحد بر روی پله ۳۷۰ هزار و ۶۶۲ واحد گرفت. سه نماد فملی، فولاد و شپدیس بیشترین تاثیر را بر شاخص در این لحظات داشته اند.

لازم به ذکر است تعداد نماد‌های در صف خرید به ۳۳ نماد و تعداد نماد‌های صف فروش به ۲۴۱ نماد رسید.

بیشترین رشد در نماد‌های رویش، خبنیان و ثرود بوده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.