سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دونده سیستان و بلوچستان به ارودی تیم ملی دعوت شد

رییس هیات دو و میدانی سیستان و بلوچستان گفت: امید امیریان دونده استان به نخستین دوره اردوی تیم ملی دوومیدانی با هدف حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ دعوت شد.

ایرج رستم‌زهی رییس هیات دو و میدانی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت:  دوره دوومیدانی از اردو‌های تیم ملی با هدف حضور مقتدرانه این ورزشکاران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین و همچنین دستیابی به آمادگی لازم جهت شرکت در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا (نورسلطان - قزاقستان) از روز ۱۴ آبان جاری در آکادمی ملی المپیک تهران آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: امیریان دونده موفق سیستان و بلوچستان با ۲۲ سال سن کسب عناوینی همچون مقام اول دوی ۸۰۰ متر مسابقات بین‌المللی ترکیه، چهارم مسابقات آسیایی و مقام نخست دوی ۸۰۰ متر بزرگسالان ایران را در کارنامه خود دارد.

رییس هیات دو و میدانی سیستان و بلوچستان از اعزام تیم نونهالان استان به رقابت‌های قهرمانی منطقه ۶ کشور خبر داد و افزود: مقرر است ۲۰ نفر از نونهالان دونده استان آبان جاری به این دوره از رقابت‌های کشوری به بیرجند اعزام شوند.

رستم‌زهی خاطرنشان کرد: هم‌اینک افزون‌بر ۲ هزار ورزشکار سیستان و بلوچستان به طور سازمان‌یافته در رشته دوومیدانی فعالیت می‌کنند.

افزون‌بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در قالب حدود ۵۰ هیأت استانی و ۵۰۰ هیأت شهرستانی هم‌اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.