سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردرگمی مردم در بازار موبایل

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل استان اصفهان گفت: مسئله بسیار مهم صحت اصالت قانونی تلفن همراه توسط سامانه همتا است که در این باره مشکلاتی وجود دارد.

حسین میرشمشیری رئیس اتحادیه موبایل استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: با بالا رفتن قیمت‌ها قدرت خرید کمتر شده و این به نفع فروشنده و بازار نیست و باعث ایجاد رکود در بازار می‌شود. فروشندگان در حال حاضر به تقاضای مشتری جنس را همان زمان از عمده فروش خریداری می‌کنند و کمتر گوشی یا تبلت در مغازه موجود دارد.

او افزود: مسئله بسیار مهم صحت اصالت قانونی تلفن همراه توسط سامانه همتا است که مشتری با طیب خاطر خرید می‌کند در این راستا مشکلاتی وجود دارد که سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و یا اداره بازرگانی که متولی این طرح هستند شعبی در شهر ایجاد کنند که مردم دسترسی بیشتری به این سامانه داشته باشند.

رییس اتحادیه فروشندگان موبایل استان اصفهان ادامه داد: اهمیت مرکز خدمات فروش بسیار زیاد است، چون اکنون موبایل و تبلت با گارانتی ۱۸ ماهه به فروش می‌رسد و اگر این مراکز مستقر باشند نیاز به ارسال به مرکز یا شهر دیگری نیست و پروسه زمانی و تغییرات کمتر می‌شود و این خود موضوع بسیاری از شکایات رسیده به اتحادیه است که فقط با همت و ارادت مسئولان مربوطه انجام‌پذیر است.

میرشمشیری در پایان گفت: با مجوز قانونی واردات گوشی و تبلت به آسانی انجام شده و در این زمینه هیچ قاچاقی وجود ندارد، اما به علت نوسانات ارزی قیمت این محصول دائم در حال تغییر است.


انتهای‌پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.