سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا: ممکن است هرگز نتوانیم منشاء کووید-۱۹ را شناسایی کنیم

سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا گزارش جدیدی از یافته‌ها و نتایج تحقیقات خود درباره منشاء کووید-۱۹ را منتشر کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مرکز اطلاعات ملی آمریکا در گزارشی محرمانه و طبقه بندی شده اعلام کرد: منشاء طبیعی و یا نشت آزمایشگاهی در مورد ویروس کرونا هر دو محتمل هستند و برای محققان هر دو نظریه قابل قبول است.

در این گزارش آمده است: این که کدام یک از احتمالات قوت بیشتری دارد و یا اینکه کدامیک را می‌توان به عنوان دلیل اصلی انتشار ویروس در نظر گرفت محل تردید و اختلاف نظر است.

در این گزارش همچنین فرضیه استفاده از ویروس کرونا به عنوان یک سلاح بیولوژیکی کاملاً رد و عنوان شده است: افرادی که طرفدار این نظریه هستند به اطلاعات موسسه پژوهشی ووهان دسترسی ندارند و اطلاعات آن‌ها در مورد ویروس ناقص است.

این گزارش در ادامه تحقیقات دولت بایدن در مورد منشاء اصلی ویروس کرونا و احتمال نشت آن از آزمایشگاه ووهان چین است. برخی از آژانس‌های جاسوسی آمریکا به شدت طرفدار این نظریه هستند که کرونا منشاء طبیعی دارد و هیچ گونه دستکاری در ساختار ویروس انجام نشده است.

آژانس‌های جاسوسی آمریکا می‌گویند بدون دسترسی به اطلاعات دقیق از منشاء حیوانی ویروس کرونا و نیز بدون ارتباط نزدیک با پژوهشگران آزمایشگاه ووهان قادر نخواهند بود توضیحاتی قطعی در مورد علل انتشار ویروس در جهان  و منشا آن ارائه دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
میتونه کار بشرباشه ویا بطور طبیعی شکل گرفته باشد (شاید30/40 سال دیگه اطلاعات مربوط به آن ازوضعیت کاملاًمحرمانه! خارج شود ودراختیارجهانیان قراربگیرد!!!) البته حالت سومی هم است اینکه بطور طبیعی ابتداشکل گرفته ولی بعداً توسط قدرتها مورد سوءاستفاده قرارگرفته ومتاسفانه برروی کشورهای هدف کارمیشود!!! با ایجاد جهشهای خاص! وپخش آن توسط پهپادهای خاص!!!!!!!
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
شیوع عمدی کار آمریکا بوده برای همین آمریکا سعی می کند که عنوان کند که شناسایی منشاء ویروس کرونا شاید ممکن نباشد
amir
۱۰:۱۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
با این حرف کاملا مشخص است کار خود آمریکاست والا کار هر کس دیگری بود یا منشا حیوانی داشت هیچ وقت این حرف را نمیزد
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
منشاء اکثر بدبختی ها گرفتاریهای مستمر جنگها تقابل کشورها سیاست های خبیث پلیدانه منفعت طلبانه ایالات متحده آمریکا و قدرتهای بزرگ جهانی است به همین دلیل منشاء اینها مخفی و برخوردی حتی اظهاراتی در سطح بین‌المللی نداشته است قانون و مقررات جهانی و اخلاقی فقط بنفع قدرتمندان می‌چربد . اینها کار کشور ضعیف باشد تا حالا از صفحه روزگار محوش می‌کردید.
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
کلا قضیه مشکوکه
ناشناس
۰۷:۱۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
کار خود چینه!
شاخکهای ویروس پای خفاش رو وصل کرده به بدنه ویروس انسانی!
توی طبیعت این اتفاق نمیوفته.
لعنت خدا بر چین کافر که فقط به فکر منافع خودشه.
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
قضاوت زود ممنوع؟
ناشناس
۰۷:۱۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
از این یانکی های زبان نفهم هرکاری بگویید بر می آید