سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از نخستین طرح تامین مالی خرد در شیراز

طی مراسمی با حضور نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان از نخستین طرح تامین مالی خرد تضمین شده صندوق سرمایه گذاری تعاون در شیراز رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین نژاد مدیرعامل صندوق تضمین سرمایه گذاری تعاون کشور در این مراسم گفت: صندوق تضمین سرمایه گذاری تعاون در اساس نامه برای حمایت از شرکت‌هایی که بخواهند تسهیلات دریافت کنند، اما توانایی ارائه تضمین‌های مورد نیاز بانک‌ها را ندارند ضمانت آسان تا سقف ۳۰ میلیارد تومان برای شرکت‌ها با طرح‌های جدید و خلاقانه صادر میکند.

او افزود: در شیراز روش جدیدی به نام روش تامین مالی خرد تضمین شده هست که وابستگی استارتاپ‌ها و شرکت‌های تولیدی را نسبت به بانک‌ها کم میکند و به جای اینکه مردم پول را به بانک‌ها بدهند مستقیم در این شرکت‌ها سرمایه گذاری میکنند.

حسین نژاد با بیان اینکه استارتاپ‌ها و شرکت‌ها در صندوق تضمین سرمایه گذاری تعاون طرح خود را ارائه میدهند و در صورت اقتصادی بودن با آن موافقت می‌شود تصریح کرد: صندوق تضمین سرمایه گذاری تعاون اصل سرمایه مردم را سه سال تضمین میکند تا سهام این شرکت‌ها را خریداری کنند.

مدیرعامل صندوق تضمین سرمایه گذاری تعاون کشور گفت: افراد می‌توانند برای خرید سهام باید به سایت صندوق سرمایه گذاری تعاون cigf.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.