سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه درهرمزگان عنوان کرد:

همه نهادها باید از اطلاعات سایبری خود مراقبت کنند

نماینده ولی فقیه درهرمزگان گفت: هر ایرانی باید یک سرباز در حوزه سایبری باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده، ولی فقیه درهرمزگان در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس گفت: است که با خنثی کردن ترفند‌های نظام استکباری و صهیونیستی در قالب جنگ‌های سایبری به همت متخصصان داخلی سطح دفاع ایران اسلامی بر جهانیان مشخص شد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه هر ایرانی باید یک سرباز در حوزه سایبری باشد، افزود: همه نهاد‌ها و اداره‌های دولتی به ویژه کارشناسان صنایع کشور باید از اطلاعات موجود مراقبت کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به روز تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ اشاره کرد و گفت: از آن روز به بعد دنیا شاهد افول آمریکای جنایتکار از صحنه سیاست‌های جهانی شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده با اشاره به معضل قاچاق سوخت در استان افزود: تفاوت قیمت سوخت در داخل و خارج کشور سبب قاچاق سوخت در شهر‌های ساحلی استان شده است.

او از مسئولان خواست با مدیریت صحیح و توجه به ریشه‌های قاچاق، برای اشتغال جوانان مناطق ساحلی استان چاره‌ای بیاندیشند.
خطیب جمعه بندرعباس ضمن قدردانی از ورود بموقع دستگاه قضا به معضل قاچاق سوخت گفت: اصلاح سیستم توزیع سوخت باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به کارکرد معنوی خانواده‌ها در جامعه اشاره کرد و افزود: تحصیلات جوانان نباید مانع ازدواج شود و بالا رفتن سن ازدواج سبب پایین آمدن کارکرد معنوی خانواده‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.