سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودروی سواری حامل کالای قاچاق در عسلویه توقیف شد

فرمانده انتظامی عسلویه از توقیف یک دستگاه خودروی شوتی و کشف محموله مودم‌های خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ ستاد پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه عنوان کرد: با ادامه یافتن طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات شهروندان در برخورد با خودرو‌های شوتی که اغلب رانندگان آن‌ها در سطح جاده‌ها با سرعت مخاطره آمیزی در حرکت هستند، طرحی عملیاتی در این زمینه در جاده‌ها از سوی پلیس شهرستان عسلویه اجرا شد.

او ادامه داد: در اجرای این طرح عملیاتی، ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ بیدخون موفق شدند، یک دستگاه خودروی سواری، حامل بار قاچاق را در جاده‌ها شناسایی و متوقف کنند در بازرسی از خودرو تعداد ۱۸ کارتن حاوی ۲۴۰ دستگاه مودم خارجی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه ارزش تقریبی کالای‌های کشف شده در این عملیات را طبق اعلام کارشناسان پلیس آگاهی، ۲ میلیارد ریال اعلام کرد.

فتاحی گفت: شهروندان به منظور مبارزه هدفمند پلیس با پدیده نابهنجار قاچاق، می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت چنین خودرو‌هایی در حمل کالای قاچاق و تردد آن‌ها درسطح محور‌های مواصلاتی، موضوع را برای بررسی تخصصی، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.