سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران عنوان کرد؛

کلاهبردار اینترنتی در دام پلیس دهلران

سرهنگ مکی از دستگیری کلاهبردار نوجوان اینترنتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: درپی مراجعه شخصی با هویت معلوم و با در دست داشتن مرجوعه قضائی مبنی کلاهبرداری ۸۰ میلیونی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پرونده‌ای تشکیل و در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

او افزود: نظر به اظهارات شاکی پرونده در خصوص جلب اعتماد وی توسط فردی ناشناس و با صفحه جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و مستندات اخذ شده توسط کارشناسان پلیس فتا در کمترین زمان ممکن عامل کلاهبرداری اینترنتی شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان با هماهنگی کلانتری ۱۹ امام خمینی شهرستان اسلامشهر در یک اقدام پلیسی این متهم را دستگیر و از وی تعدادی کارت عابر بانک سرقتی و یک قبضه اسلحه گرم غیرمجاز کشف کردند.

او با بیان اینکه فرد دستگیر شده به بزه انتسابی خود معترف شده اضافه کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ مکی از شهروندان خواشت: در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir تماس‌های مردمی درخواست خود را ثبت و یا با شماره تماس‌های ۰۸۴۳۳۷۲۳۶۰۰-۰۸۴۲۱۸۳۲۱۲۷ و یا با شماره مرکزفوریت‌های سایبری ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.