سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک‌رسانی نیروی دریایی سپاه به شناور تجاری غرق‌شده در خلیج فارس

بسیج دریایی منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران با کمک رسانی به موقع شناور تجاری مغروق در خلیج فارس نقش خدمت رسانی خود را به خوبی ایفا نمود.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز جمعه یک فروند شناور لنج تجاری که در آب های مجاور سواحل شهرستان پارسیان دچار آسیب شده بود با کمک بسیج دریایی منطقه چهارم ندسا و گشت های دریایی ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نجات یافت.

بنا بر گزارش واصله این حادثه در موقعیت ۷مایلی ساحل پارسیان بوده و باتوجه به آبگرفتگی شدید ، شناور لنج تجاری غرق و قبل از غرق شدن با حضور به موقع دریادلان بسیج دریایی ناوتیپ ذوالفقار منطقه چهارم ندسا و گشت دریایی این ناوتیپ تمام هفت نفر ملوان این شناور نجات می یابند .

تشکیل بسیج دریایی از اقدامات اخیر نیروی دریایی سپاه بوده که در راستای کمک رسانی،خدمات مومنانه، حفظ و تقویت امنیت دریایی و آب های سرزمینی در شمال و جنوب کشور تشکیل شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
این خبر اگر متعلق به بی بی سی یا آمریکا و . . . بود چندین مستند و سریال ازش میساختن وجدانا بی خیال از کنار موضوعاتی به این بزرگی رد نشین