سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد؛

توسعه کشور در گرو مشارکت مردم و مسئولان است

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی دولتمردان گفت: کار‌ها به صورت زیر بنایی صورت می‌گیرد تا در آینده نزدیک شاهد نتایج مثبت آن باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد اظهار داشت: کار‌ها به صورت زیر بنایی صورت می‌گیرد تا در آینده نزدیک شاهد نتایج مثبت آن باشیم و مردم در این راه نباید مایوس شوند و با همراهی، همکاری و دعا به توسعه کشور کمک کنند.

او افزود: هم فکر بودن قوا باعث می‌شود تا کار‌ها بهتر و راحت‌تر پیش برود.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام فاطمی با اشاره به وقایع ۱۳ آبان ماه، اضافه کرد: نخستین واقعه مهم این تاریخ در سال ۱۳۲۵ اتفاق افتاد و جهان تشیع عالم برجسته آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی را از دست داد.

او اظهار داشت: بعد از این واقعه مردم تبریز که تحت اشغال روس‌ها بودند بی اعتنا به اشغالگران به مساجد سرازیر شدند و این شروع آزادی تبریز و خطه آذربایجان در جنگ جهانی دوم بود.

حجت‌الاسلام فاطمی تصریح کرد: در همین روز و در سال ۱۳۴۳ حضرت امام به ترکیه تبعید شدند و ۱۱ ماه در این کشور اقامت داشتند و این شروع دیگری برای شکل گیری انقلاب اسلامی بود.

او اظهار داشت: واقعه سوم در سال ۱۳۵۷ به وقوع پیوست که ماموران ستم شاهی عده‌ی زیادی از دانش آموزان را به شهادت رساندند که از همین رو این روز به نام دانش اموز نامگذاری شد.

حجت‌الاسلام فاطمی ادامه داد: در چنین روزی در سال ۱۳۵۸ هم واقعه تاریخی تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام اتفاق افتاد که یک تودهنی بزرگ به آمریکای قلدر بود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.