سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوت ۶ نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در شبانه‌روز گذشته ۶ نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا فوت کردند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته ۶ نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا فوت کردند، گفت : مجموع جان باختگان استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۷۶۰ نفر رسیده است.

او گفت : هم‌اکنون ۷۱۲ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که تعداد آن‌ها نسبت به دیروز ۲۴ نفر بیشتر شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: از این تعداد، ۱۵۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۲۷ نفر هم وخیم است.

او افزود: در شبانه‌روز گذشته ۱۷۱ نفر شامل ۷۲ بیمار مثبت بستری و ۹۹ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۵۵ نفر کمتر است.

محمدی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۶ نفر در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۱۳۵ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

او ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۲۹۹ بیمار هم در مراکز درمانی استان کرمانشاه برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که نسبت به روز قبل ۱۰ نفر بیشتر است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.