سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار رییس سازمان اورژانس کشور با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

رییس سازمان اورژانس کشور در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به بررسی مشکلات اورژانس پیش بیمارستانی استان پرداختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، صبح امروز جمعه هفتم آبان ماه جلسه ای با موضوع پیگیری مشکلات فوریت های پزشکی استان اصفهان و مطالبات پرسنل با حضور جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور و معاونان وی با شاهین شیرانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

رییس سازمان اورژانس کشور در این جلسه ضمن تاکید بر توجه بیشتر به اورژانس پیش بیمارستانی گفت: به لطف خدا، دکتر شیرانی نگاه بسیار خوبی به اورژانس پیش بیمارستانی دارند.

وی ارتقای روحیه پرسنل با رفع مشکلات فعلی آنها را در اولویت مسائل دانست و افزود: سالانه در سطح کشور ۴ و نیم میلیون ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی انجام می شود که این ماموریت ها داخل منازل و خانه‌های مردم است؛ در حقیقت کارکنان اورژانس به عنوان سفیران حوزه سلامت وارد منازل مردم می شوند و این مسئله چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ دانش و مهارت آنها بسیار حائز اهمیت است.

میعادفر برای اختصاص یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به اورژانس اصفهان تا پایان سال ۱۴۰۰ قول مساعد داد و اظهار کرد: اورژانس اصفهان باید از ظرفیت شهرداری ها و امکانات عمومی شهر استفاده بیشتری داشته باشد چراکه این موضوع در کشور و سایر استان‌های بزرگ در مسیر امدادرسانی و کمک به مردم و استقرار پایگاه های اورژانس اجرایی شده اما متاسفانه اصفهان تاکنون از این ظرفیت ها استفاده خوب و مطلوبی نداشته است.

همچنین در این جلسه بحث کمبود نیروی انسانی به دلیل ایجاد نارضایتی در بین کارکنان حاضر و کاهش کیفیت خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی از سوی رؤسای سازمان اورژانس و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.