سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابوترابی به باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ می‌دهد؛

چرا نماینده مجلس با لودر به دانشگاه آزاد حمله کرد؟ + فیلم

نماینده نجف آباد در مجلس در مورد فیلم منتشر شده از خودش که دستور تخریب دیوار دانشگاه آزاد اسلامی نجف‎‌آباد را می‌دهد، توضیح داد.

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فیلم منتشر شده از خودش که دستور تخریب دیوار دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‎‌آباد را با لودر می‌دهد، توضیح داد: بخشی از زمین‌های این دانشگاه، اهداییِ مردم و اداره  راه و شهرسازی نجف‌‎آباد برای توسعه دانشگاه آزاد است که قسمتی از دیوار آنجا باید جهت احداث زیرگذر تخریب شود. این دانشگاه حدود ۲۰ هزار دانشجو و کارمند دارد و حدود یک ماه است با وجود کلنگ‌زنی پروژه، عقب نشینی دیوار به تأخیر افتاده است. 

وی ادامه داد: برای حل این مشکل با آقای طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد، در حدود یک ماه پیش تماس گرفتم اما پاسخی نداد. بارها نامه‌نگاری و جلساتی برگزار شده، علاوه بر معطل ماندن مسئولان اجرایی احداث زیرگذر، با توجه به نزدیکی زمستان امکان دارد بودجه پروژه برگشت بخورد. زیرگذر دانشگاه آزاد نجف‌‎آباد با تلاقی شرق و غرب اصفهان، تردد ۲۰ هزار نفر را تسهیل و ایمن می‌کند؛ اگرچه همین واحد دانشگاه آزاد بیشترین منفعت را خواهد برد. چند سال گذشته دانشجویان همین دانشگاه در حمل‌ونقل‌ دچار حادثه شدند و اتفاقی مشابه واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی رخ داد که افتضاحی را برای این دانشگاه به بار آورد.

ابوترابی با یادآوری اینکه هر ثانیه تعلل در اجرای پروژه‌ها خسران به شمار می‌رود، بیان کرد: قرار بود پس از مذاکراتمان، آزادسازی زمین‌ها برای اجرای پروژه یک هفته‌ای انجام شود، اما پس از گذشت یک ماه این موضوع هنوز درگیر بروکراسی و کاغذبازی است. دست آخر کنار راننده لودر رفتم و با مسئولیت خودم دیوار را خراب کردیم تا عقب‌نشینی لازم انجام شود. بیشترین منفعت این اتفاق را دانشگاه آزاد خواهد برد که دانشجویانش پس از چند هفته باید در محل دانشگاه حاضر شوند.  رئیس دانشگاه آزاد نجف‌آباد همکاری‌های لازم را تمام و کمال داشته اما بروکراسی مملکت و تمرکز گرایی بیش از حد باعث این مشکلات شده است. ما در زمان کلنگ‌زنی حتی از مسئولان دانشگاه تقدیر و تشکر هم داشته‌ایم. 

گفتنی است فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن، ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد سوار بر لودر، به دانشگاه آزاد این شهر حمله کرده و بخشی از دیوارهای دانشگاه را تخریب کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۷
در انتظار بررسی: ۰
سید اسکندر نکویی
۲۲:۰۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
کار نماینده محترم عالی بود سالهاست مردم درگیر بروکراسی ادازی هستندوکسی پاسخگونیست نماینده هم ماننده مردم چون از جنس مردم است بستوه امده خداحافظش باشد
شهروند
۲۱:۵۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
من خودم چند سال پیش از دانشگاه آزاد نجف آباد فارغ التحصیل شدم، متاسفانه مثل اون چند نفری هم که گفتند بیسواد هستند و کار بلد نیستند و لیسانس آزاد دارند نیستم. مدرک دکترا دارم و پژوهشگر نمونه کشوری هم هستم و ..... این را نوشتم که با افتخار بگم دانشگاه آزاد بیس و پایه ام هست و پس از آن جاهای دیگر ادامه دادم.
فقط یادم میاد زمانی که میرفتیم دانشگاه نجف آباد، خیلی صبح ها ترس داشتیم تو اون قسمت خطرناکش که همیشه تصادف میشد و واژگانی اتوبوس و یک بار هم یک کامیون افتاد توی یک زیرگذر که اتوبوسها از اون رد میشدند، چون صبح بود راننده اش خواب بود و بعد از اون ماجرا، اون زیرگذر را بستند.
هر چه قدر می گفتیم چرا ایمن سازی نیست می گفتند شهرداری باید شروع کند به درست کردن ولی دانشگاه آزاد قبول نمی کند چون میگه زمین ها خودم هست و بعد ساخت و ساز این املاک میره برای شهرداری و از تملک دانشگاه خارج میشه، از اون طرف دانشگاه هم شروع به درست کردن نمیکنه چون نمیدونه بلاخره مال خودش میشه بعد از این هزینه یا نه!. واااای بعد از این همه سال هنوز تو کاغذ بازی مونده !!!!!
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
سلام من استاد دانشگاه تهران مرکز هستم حقوق اساتید مدعو با مدرک دکترا را یکسال بعد از اتمام ترم می دهند یعنی یکسال تاخیر دارن، این پول ها خوردن نداره، آه تمام اساتید بدرقه راهشان است، همچنین آنقدر ناچیز می پردازند که حقوق یک مربی مهد با مدرک دیپلم از ما که مهندسی درس می دهیم با مدرک دکترا و ۱۳ سال سابقه بیشتر است. واقعا در حق ما ظلم می کنند و هیچ کس پاسخگو نیست. من برای کل ترم با ۱۱ واحد تدریس و ۱۳ سال سابقه، ۴ میلیون ان هم با یکسال تاخیر بدون هیچ مزایایی دریافت کردم. نه عیدی داریم نه حتی یک بن
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
اگر چه این حرکت شاید به نفع دانشگاه یا گروهی از مردم باشد ولی رعایت قانون از همه مهمتر است .والا اگر فرداها هر کسی تشخیص شخصی دهد این کار بهتر است و کلنگ بدست گیرد و کار غیر قانونی انجام دهد سنگ رو سنگ بند نخواهد شد . هر چند بایستی دللایل عدم پاسخ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هم سریعا بایستی به اطلاع عموم برسد .
اکبر
۱۳:۳۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
اگر برا مسئولین مهم باشه باید از این نماینده دفاع کنن چون خیلی تو این محدوده تصادف میشد
حالا برعکس اتفاق میوفته نماینده محاکمه میشه
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
درود بر جناب ابوترابی .احسنت.قانونی که دست وپای مردما ببنده و مانع از اجرای پروژه های عمرانی بشه به چه در د میخوره؟!اونم درجایی که مسیر شدیدا نیاز به اصلاح مسیر داره با اون تصادف های وحشتناک .
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
خخخخ حلال السون.دمت گرم دلاور
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
بله تا زمانی که مدیران دانشگاه آزاد جلسه بگذارند حق جلسه بگیرید و مجوز بدید خدا میدونه چقدر طول بکشه وچندتا حادثه رخ بده میشه مثل جاده دانشگاه آزاد تهران و اون اتوبوس که چند تا جون مردم پرپر شدند. و اون زمان که مؤسس دانشگاه آزاد قدرت دستش بود هرچقدر دلش خواست زمین برا دانشگاه تصاحب کرد حالا برا یه تقاطع باید صبر کنیم وحادثه داشته باشیم
در آخر مرحبا به نماینده مردم نجف آباد جناب ابوترابی
مهدی
۰۸:۵۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
کار خوبی کرده
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
ای کاش یکی هم ساختار نظام آموزشی کل دنیا را خراب کند و دوباره آنرا علمی کند، نه درسی و مدرک گرایانه!
ناشناس
۰۵:۳۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
می خواست کشتی بگیره
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
قبل انتخابات: ما خادمیم خدمتگذاریم خاک زیر پای ملت عزیز و شهید پروریم.... بعد از انتخابات: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بهمن
۲۳:۴۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
خدا رحمت کنه پدرت رو،ای کاش در مورد زمین‌های رها شده در منطقه امیراباد هم یه کاری میکردی
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
ما که تو این چند سال هر چی شکایت و اعتراض کردیم دانشگاه آزاد قبول نکردند بلکه با این کار دانشگاه یه تکونی به خودش بده
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
حراست دانشگاه درست عمل نکرده است، چون اقای ابوتراب بسیار مصالحه گر است. و خیلی مشخص است که حراست ساختار متززلی دارد که این موضوع ایجاد شده است.
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
خخخخخ
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
قانون فقط به نفع سرمایه داران و رانتخواران متصل هستش
فقر و تبعیض داره داره بیداد میکنه
تنها چیزی که اینجا ارزش نداره جان مردم است
ماشین های بلاد کفر اولین اولویت شان تامین امنیت و آسایش آدم هستش ولی اینجا چی؟
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
تیتر اشتباه نزنید...زمین خواری دانشگاه آزاد
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
کاش نماینده ما هم از این عرضه ها داشت .کاش دانشگاه آزاد ها خراب بشن جاش کشاورزی کنن چون اینجور بیشتر به درد مردم میخوره
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
اینا میخوان گشور ما رو بسازن یا خراب کنن؟
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
چرا
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
زنده باد نماینده شجاع
اینهمه دانشگاه وفارغ التحصیل بیکار بساط دانشگاه ازاد که دیگه نام اسلا می هم از اخرش ذف شده ویران کنید
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
بنازمت...
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
مملکت بی صاحب شده
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
دانشگاه آزاد و باقی باید برداشته شه سالی چند میلیون لیسانس می خوایم چی کار
به جاش مثل آلمان فنی حرفه ای بیاد
چهار سال کار سربازی با درس
دانشگاه آزاد باید رایگان باشه
سربازی و دانشگاه باید اقدام بشن
هر کسی توی رشته خودش سربازی بره و حرفه یاد بگیره
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
ای کاش منطقه ما هم چنین مسئولی داشت. فقط میشینن تا بالا دستی بهشون دستور بده و هیچ حرکتی از خودشون ندارن. واقعا ناامید کننده
عباس گودرزی
۱۸:۳۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
سلام اگر دیگر نمایندگان نیز چنین جسارت هایی را داشته باشند مشکلات حل خواهد شد امید است دیگر نمایندگان نیز از این نماینده شجاع درس بگیرند . مهندس گودرزی
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
خداخیربده به نماینده مون حق داشت.این جاده خیلی خطرناکه خیلی تلفات جاده ای داشته.دانشگاهم معلوم نیست به چه مجوزی دورکلی زمین رودیوارکشیده وتملک کرده.هیچ کسم نمیتونه چیزی بهشون بگه.مردم دارن سختیش رومیکشن.دست نماینده مون دردنکنه
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
دمش گرم بخدا
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
خنده داره ها. خودتون هم میدونید تو ادرات چقدر ادمو اذیت میکنن
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
احسنت...مرد فقط خودش
حسن
۱۷:۳۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
لطفا یه سر بیا تهران و هر چی دانشگاه هست خراب کن. من رتبه 1 سه تا ازمون سنجش هستم و میگم درجه دکتری و 20 سال تحصیل در بهترین دانشگاه های کشور اندازه 3 سال کار در بازار ازاد مهارت و توانایی به من یاد نداد و فقط وقتمو تلف کردم. اگه کارگری رفته بودم الان بنا بودم و روزی 500 تومن دستمزد داشتم.
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
آفرین
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
دمش گرم . یه مرد دیگه پیدا بشه و سازمان مرکزی رو با لودر تخریب کنه تا دانشگاه چاپ مدرک بیش از این برای پایان نامه های الکی و تقلبی شهریه گزاف نگیره .
کارمند تهران مرکزی
۱۷:۱۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
متاسفانه فقط طهرانچی نیست که جواب نمیده بلکه هر کسی از رفقاش رو که با خودش آورده از موضع بالا با مردم و اساتید و کارکنان برخورد میکنند و گویا از کره دیگری وارد دانشگاه آزاد شده اند ! بیش از چندماه است که میخواهم با رییس واحد تهران مرکزی ملاقات 5 دقیقه ای داشته باشم نشده که نشده !
خستع
۱۷:۰۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
ما هم با بروکراسی و تمرکزگرایی بیش از حد بسیار مشکل داریم،اما اجازه استفاده از لودر نداریم. اگر هم به سمت لودر نزدیک بشیم، همون دیوار روی سر خودمون خراب میشه.
خسته
۱۲:۱۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
مهمترین وظیفه یک خبرگزاری امانتداری و عدم تحریف خبر و نظرات هست.
عدم انتشار نظر مخاطب بهتر از انتشار ناقص اون نظر هست. دیرزو نظرم رو در حد چند خط ارسال کردم که الان میبینم سانسور شده. کلا اهل کامنت گذاشتن، به خصوص در فضای گزینشی و پر از سانسور داخلی، نیستم ولی خواستم عکس العمل این خبرگزاری رو ارزیابی کنم که ظاهرا اینجا هم با صلاح و مصلحت خودش کار میکنه.
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
بهتر که خرابش کرد.دانشگاه ازاد فقط پول میگیره چیزی یاد نمیده
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
انقدر مملکت بلبشو و بی قانون شده که هرکی هر کاری دلش میخواد میکنه
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
چون قانون هست ولی به نفع پولدار ها و صاحب قدرت، قاضی و وکیل هم با قشر صاحب قدرت است
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
در هر شرایطی باید به قانون اطاعت کرد و این جناب باید بخاطر ترویج بی قانونی از مجلس اخراج بشود
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
اصلا کلا همه دانشگاه ازادها رو باید خراب کرد .فقط پول میگیرن مدرک میدن .کار درستی انجام داده مردم باید بمیرن که دانشگاه ازاد حاضر نیست 100 متر زمین بده واسه خیابون
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
این دانشگاهها فقط به درد همین کار میخورن یک تعداد آدم بی سواد میده بیرون
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
واقعا؟
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
ای بابا
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
یعنی چه ؟
محمد
۱۵:۱۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
احسن . کارش درست بود. با کاغذ بازی‌ها باید همیجوری برخورد کرد.
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
احسنت درست است نه احسن
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
اما بروکراسی مملکت و تمرکز گرایی بیش از حد باعث این مشکلات شده است. اما بروکراسی مملکت و تمرکز گرایی بیش از حد باعث این مشکلات شده است. اما بروکراسی مملکت و تمرکز گرایی بیش از حد باعث این مشکلات شده است.
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
یشون خودش مدرکش رو از دانشگاه ازاد اسلامی گرفته !!
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
اینقدر شلوغش نکنید شما که از چیزی این دانشگاه اینقدر زمین های ملی را مفت گرفته که این دیوار در چند صد متری سازه ها قرار داره و مشکلی برا سازه ها وپیشرفت احتمالی نداره مدیردانشگاه اصلا تعامل ومدیریت بلد نیستن
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
وقتی قاانون گذار خودش قانون شکنی می کنه !!!
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
در تهران هر روز کیلومترها مترو و راه‌آهن و زیرگذر و… می‌سازند و همهٔ بودجه آنجاست ولی در دیگر شهرستان‌ها به‌ویژه غیرکلان‌شهرها برای یک دیوار باید ماه‌ها صبر کرد! بی‌عدالتی یعنی همین مرکزگرایی و تمرکز روی بخش‌هایی خاص!
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
باشه
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
دمش گرم دستش درد نکنه آقای ابوترابی از اقدام جهادی و آتش به اختیارت در مقابل دانشگاه خیلی آزاد غیر اسلامی تشکر می کنیم با این جماعت قلدر و زورگو و ظالم دانشگاه آزاد باید همینطوری رفتار کرد خدا قوت پهلوان شیر مادر نون پدر حلالت
حمید
۱۴:۴۱ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
کاردرستی کرد چقدر درخواست دادند عمل نکردند
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
خوب بنده خدا حق دارد مردم آمدند در شهرستان ها زمین هایشان را به رایگان در اختیار دانشگاه آزاد قرار دادند حالا که شهر به بخشی از این زمین ها نیاز دارد دانشگاه آزاد همکاری نمی کند. انلشالله که با این اوضاعی که پیش می رود دانشگاه آزاد و بیشتر دانشگاه های غیر انتفاعی تبدیل به کارخانه مدرک سازی شده اند بسته می شود. یکی از بزرگترین خسارت ها در این کشور تاسیس دانشگاه آزاد و افزایش آمار بیکاران با مدرک دانشگاهی قلابی است. یکی از آنها خودم هستم که با ارشد در رشته مهندسی صنایع اندازه یک دیپلم سواد ندارم. بیشتر رشته های فنی در دانشگاه آزاد فقط جزوه خوانده و واحد پاس کرده اند و کار عملی صفر است. و همین ها پدر مملکت را در می آورند. الان اصرار می کنند که من برم دنبال استخدام و کار فنی ولی من که می دانم سواد ندارم و اگر با پارتی بازی هم برم سر کاری می دانم که غیر از خرابکاری، کاری از دستم بر نمی آِید لذا دوست دارم بیرون و به عنوان فروشنده کار کنم. فقط مدرک دارم و به جرات می توانم بگویم بالای 80 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد مانند من هستند اگر کسی انصاف داشته باشد حرف من را می پذیرد.یکی از دوستانم در رشته مکانیک دانشگاه دولتی تبریز می خواندند. کارگاهی به اندازه یک کارخانه داشتند که کلی تشکیلات دانشگاه آزاد تبریز به اندازه آن کارگاه نیست. خواهش می کنم درب دانشگاه آزاد را گل بگیرید تا جوانانی مثل من را بدبخت نکند و بدون سواد و مهارت توقع جوانان مردم را بالا نبرد.
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
داداش، مشکل از خودت بوده که بیسوادی.
دانشگاه آزاد فارغ التحصیلان زیادی هم داره که الان در بهترین دانشگاههای دنیا دارند ادامه تحصیل میدهند و همینطور فارغ التخصیلانی هم داره که الان در بهترین شرایط کاری در داخل کشور هستند.
خودت مشکل داشتی، تقصیر دانشگاه ننداز.
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
ناشناس ۱۵،۳۸برادرمن خوب راس گفته اونایی که تومیگی احتمالایه واحددانشگاهی توتهران بودن وقتی کارگاه عملی نباشه یاکم باشه قطعاتئوری خوب یادگرفته نمیشه ویابعدمدتی زودفراموش میشنبنده خدایه نفرحرف درست زده ازخودش ایرادمی گیری
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
اتفاقا حرف حقی زده اند بنده خدا نگفتند همه شان گفتند حدود 80 درصد بله شاید حدود 20 درصدی هم استثنا باشندکه با تلاش خودشان آدم های موفقی باشند. دانشگاه آزاد نباید در رشته های فنی و عملی وارد می شد. کل تشکیلات واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد که مجهزترین واحد آن است اندازه دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران امکانات ندارد. فقط کلاس دروس تئوری و پاس کردن دروس
ناشناس
۰۵:۳۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
من چی؟ لیسانس ابتدایی ولی بیسوات ..تامل کن ...سواد دانشگاه آزاد --.الفاتحه
شهروند
۲۱:۴۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
اگر شما رفتی دانشگاه آزاد و مدرک الکی و ۱۰ ناپلئونی می گرفتی و با زور و هدف اینکه فقط یک مدرک بزاری تو جیب درس نخونده و بیسواد وقتت را هدر کردی ، خیال نکن همه مثل شما هستند. خیلی ها مجبور بودند با هوش بالا و استعداد و علاقه و خلاقیت به دانشگاه آزاد بروند چون اون زمان (چند سال پیش) مثل الان نبود که شرکت کننده ها ی ازمون سراسری کم باشند و اکثرا با پارتی و سهمیه میرفتن دولتی و خیلی ها که سهمیه نداشتند و مستعدبودند رفتند دانشگاه آزاد و با زحمت با علم بیشتراز دولتی ها مدرک گرفتن، اختراع کردن، پژوهشگر برتر شدند و .... کسانی که الان هم دکترا دارند و با سواد این مملکت هستند ولی هنوز هم تو رابطه بازی، شغل های مدیریتی را باز اکثرا سهمیه دارها می برند!. همه را با خودت که وقتت را به درس نخواندن تلف کردی مقایسه نکن!
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
بلدن خراب کنند بابا یه چیزم بساز بد نیست
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
خب باید این دیوار خراب بشه تا زیرگذر و خیابان درست بشه. اصلاً تا حالا از کنار دانشگاه آزاد نجف‌آباد رد شدی ببینی چه کمربندی خطرناکیه و پر از کامیون پرسرعت و…
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
مملکت مگر قانون ندارد که این نماینده بدون مجوز از دادگاه شخصا اقدام به تخریب دیوار و از بین بردن حریم دانشگاه شده است.
اگر آقای نماینده این کار کرده فردا صبح هر کس که حقش از بین رفته برود با لودر آنجا خراب کند
سنگ روی سنگ بند نمیشه
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
از کجا میدونی مجوز نداره ؟
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
بی در و پیکری بیداد میکنه، آقای رابین هود
محمود
۱۴:۴۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
از این موارد زیاده ، نماینده شهری رو میشناسم یعنی فقط به خوابیدن آدما کار نداره ، تو هر چیزی دخالت میکنه ، بدون هیچ مجوزی و اجازه ای ... اینقدر کلفت شده که جلوی وزارت اطلاعات و بازرسی و... شاخ و شونه میکشه ... اره دوست عزیز بی قانونی بیداد میکنه .....
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
اینم خودش مرد قانون. دید قانون شون کم کار خودش اقدام کرد
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
چون مسئله برای ساخت پل و ازهمه مهمتر برای حل مشکل جاده و راه برای مردم است و بارها نامه نگاری شده واقعا واجب بوده چون عامه مردم ذینفع آن منطقه بودندحق با مردم بوده و چون شخصی نیست باید از این نماینده تمام قد حمایت کرد
ناشناس
۰۵:۴۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
اینو به جون.. عسباط ...خوب اومدی
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
من دانشگاه امام حسین برای ارشد قبول شدم بعد از ۲ سال سختی به خانواده
کارت بسیج نداشتم کنار گذاشته شدم هرکاری کردم نشد که نشد
اوضاع خراب جوانان این مملکت به خاطر این همه هرج و مرج و کم خردی و تنبلی و مخصوصا فساد مسولین
( اول اي جــــــــــان دفع شر موش كن وانگهان در جـــــــمع گندم جوش كن )
هستش
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
درکت میکنم موافقم باهات
P.H.D
۱۳:۲۴ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
ایران از دست رفته. هر کی به هرکیه . قانونی وجود نداره.
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
قانون هست اینم مرد قانون
فرزند زاگرس مرکزی
۱۳:۱۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
آتش به اختیار یعنی مردانه آستین همت را بالا بزنید و شهرهای دانشگاهی و دانشگاههای فراوان در کشورت بسازی به امید روزی که هزاران دانشگاه در سراسر کشور عزیزمان ساخته و کشوری پر از دانش و دانشگاه و همه دانا و همدانان داشته باشیم.
درود بر فهم و اندیشه و درود بر دانش و دانشجویان و دانشمندان و پژوهشگران ایران عزیز و سربلند.
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
اگه حکم دادگاه نداشته که خلاف قانون انجام داده و دانشگاه می تونه شکایت کنه
چک زدن و استخدام زورکی و دنا پلاس نیست . این زمین متعلق به دانشگاه ازاده و ملک شخصی حساب میشه و بدون نامه دادگاه نمیتونی خرابش کنی
علیرضا قربانزاده
۱۳:۱۱ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
چه شیر تو شیری شده مملکت
محسن
۱۳:۱۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
راه دیگه ای نداشته؟؟؟؟ صحبتی،گفتوگویی،جلسه ای ...
حتما باید لودر رو برداره بره تخریب کنه
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
خودشان که گفته‌اند بارها جلسه و صحبت و تصویب انجام شده و فقط کار انجام نشده! ایشان هم طبق توافقات پیش رفتند و نه الکی
بختیاری
۱۳:۰۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
هنر ساختن و آباد کردن هزاران دانشگاه در سراسر این کشور است و گر نه تخریب کار و توسط یک بچه هم میتواند باشد !!
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
بایدازمجاری قانونی موضوع راپیگیری می نمود وظیفه نماینده وضع قانون ونظارت است نه تخریب دیوار بااین شیوه بی قانونی وهرج ومرج رادرجامعه رواج خواهیم داد.
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
عالی بود
ای کاش مسئولین دیگه هم یکم یاد بگیرن
یه دونه میخوان خیابون بزنن 10 ها سال طول می کشه!
محسن
۱۳:۰۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
Yjc
اهنگ حملش رو بندری کن خخخخخ
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
همش بندری برو تا آخر عمرت !!!!نتیجه تخریب دانشگاه و دانش را خواهی دید.
محسن
۱۳:۱۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
مگه من گفتم لودر رو برداره بره دانشگاه رو خراب کنه؟؟؟؟
محسن
۱۳:۱۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
میرم شماهم بیا تابریم خخخت
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
حالا نه خیلی بعضی از دانشجوها دانشمندن
فقط مثل جوجه پنبه ای میدون دنبال استاد واسه نمره
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
تو این مملکت دانش و دانشگاه معنی نداره همه این دانشجوها بعد از فارغ التحصلی باید برن پفک بفروشن‌
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
درود بر اقای ابوترابی نماینده مردمی و انقلابی ما هنوز پشت اقای ابوترابی برای لغو سربازی اجباری ایستاده ایم و از او حمایت میکنیم
رحیم
۱۴:۳۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
لطفا کلمه پرمعنا و زیبای انقلابی رو با نسبت دادن این کلمه به این کار آقای نماینده، خراب نکنید.
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
تو هم از آب گل آلود ماهی نگیر
برو خدمت سربازی ات را انجام بده . آفرین
با تن پروری و شعار دادن هیچ چی حل نمی شود ...
مملکت قانون دارد و خودش بلد کارشو انجام دهد .
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
چون دانشگاه پول داره و قدرت و نماینده زور داره
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
اره دیگه دانشگاه چیه اصلا علم چیه به درد نمیخوره
ناشناس
۰۵:۵۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
اگه گفتی علم بهتر است یا ثروت(موضوع انشا)
سخر
۱۲:۳۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
به فرزندان خود پرواز بیاموزید...مملکت رو‌هواست
محسن
۱۳:۱۱ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
خخخخ
درود
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
بهتر که خرابش کردن.دانشگاه ازاد دانشجو بی کیفیت میده بیرون فقط
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
دانشجو دانشجو باشه همت میکنه
بعضی از دانشجو ها فقط میخوان مدارک بگیرن و تمام اینا بی کیفیتن همه رو به یه چشم نبین
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
دقیقا
دانشگاه ازاد فقط برای کارمندانی است که در گذشته با دیپلم یا پایین تر وارد ادارات شده اند الان که اداره یا سازمان افراد با تحصیلات دانشگاهی میخواد زود میرن ثبت می کنند و حین کار یه مدرکی بهشون داده میشه به جای افرادی که با لیاقت و توانایی های خودشون مدرک دانشگاهی گرفته اند می شینند بدون سواد کافی
شهروند
۲۱:۴۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
اگر شما رفتی دانشگاه آزاد و مدرک الکی و ۱۰ ناپلئونی می گرفتی و با زور و هدف اینکه فقط یک مدرک بزاری تو جیب درس نخونده و بیسواد وقتت را هدر کردی ، خیال نکن همه مثل شما هستند. خیلی ها مجبور بودند با هوش بالا و استعداد و علاقه و خلاقیت به دانشگاه آزاد بروند چون اون زمان (چند سال پیش) مثل الان نبود که شرکت کننده ها ی ازمون سراسری کم باشند و اکثرا با پارتی و سهمیه میرفتن دولتی و خیلی ها که سهمیه نداشتند و مستعدبودند رفتند دانشگاه آزاد و با زحمت با علم بیشتراز دولتی ها مدرک گرفتن، اختراع کردن، پژوهشگر برتر شدند و .... کسانی که الان هم دکترا دارند و با سواد این مملکت هستند ولی هنوز هم تو رابطه بازی، شغل های مدیریتی را باز اکثرا سهمیه دارها می برند!. همه را با خودت که وقتت را به درس نخواندن تلف کردی مقایسه نکن!
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
به امید روزی که کل دانشگاه های ازاد کلا تخریب بشن
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
به امید روزی که عقل و خرد و فهم و اندیشه در سر افراد و دیدگاههایی مثل دیدگاه تو بیایند.
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
گل گفتی ان شاالله
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
دانشگاه آزاد = مصیبت ملی
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
هر دانشگاهی یعنی منفعت اگر عقل داشته باشی نازنین.
محسن
۱۳:۳۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
از این نازنین ها زیاد هست شما خودت رو ناراحت نکن
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
دانشگاه خیلی آزاد از اسلام
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
دمش گرم. کارش خیلی خوب بود. توی این مملکت باید اینطوری کارها رو پیش برد.
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
قانون هیچ پس احترام به قانون چی
سیامک
۱۱:۵۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
آتیش به اختیار
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
خخخخخخخ حالا هر خرابکاری و تخریبی آتیش به اختیار شد.
محسن
۱۳:۱۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
قربانت
خخخخ
از اختیار خارج شده بی اختیاره خخخخخخخ
بختیاری
۱۵:۱۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
محسن خیلی نمکی شدی یاریم خارجکیا بدزدنت نابغه ملی!!
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
به این نمیگن اتش به اختیار . به این میگن هرج و مرج و بی قانونی . گردن کلفتی . خودت رو بی نیاز از قاضی دونستن
مگه اینکه امشب یه نامه درست کنن که قاضی قبلا قبول کرده !! یا عذر بدتر از گناه بیارن که تو دولت روحانی هم 25 بار به دانشگاه با لودر حمله شده
محمد
۱۱:۵۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
نماینده قاطع و انقلابی یعنی این آقا