سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تدوین یک برنامه یک ساله عملیاتی در حوزه آب خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی در مصرف آب و استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری یک برنامه یکساله عملیاتی در حوزه تأمین و مصرف آب باید تدوین شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در جلسه‌ای که به‌منظور بررسی آخرین وضعیت آب استان در دفتر استاندار برگزار شد، گفت: دستگاه‌های متولی آب در هر دو بخش تأمین و مصرف باید برنامه داشته باشند.

او با بیان اینکه مهم‌ترین اقدامات در حوزه مصرف باید انجام بشود، افزود: فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی و استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری باید در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: باید به این سمت برویم که در برنامه‌های ارائه شده به منظور مدیریت آب مشهد، دستگاه‌ها بیش از پیش فعال شوند.

نظری با اشاره به اینکه یک برنامه یکساله عملیاتی در حوزه تأمین و مصرف آب باید تدوین شود، بیان کرد: در همین خصوص باید در قالب یک کارگروه، برنامه‌ها جنبه عملیاتی به خود بگیرد و برای برنامه‌ها و اقدامات زمان‌بندی اتخاذ شود.

او تصریح کرد: لازم است در یک سال آینده اقدامات اورژانسی برای مدیریت مصرف و تأمین آب انجام بشود و از همین حالا برای شرایط بحرانی‌تر تدارک لازم دیده شود.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.