سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست هم اندیشی قرارگاهی برای رصد مسائل اولویت دار سرایان

نشست هم اندیشی قرارگاهی برای رصد مسائل اولویت دار سرایان با حضور نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نشست هم اندیشی شهرستان سرایان به منظور احصای مطالبات و مشکلات اولویت دار این شهرستان با حضور حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولان اجرایی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری سرایان برگزار شد.

حجت السلام نصیرایی با تأکید بر اولویت بندی مسائل و مشکلات شهرستان، از این نشست به‌عنوان قرارگاهی برای رصد و پیگیری موضوعات اولویت دار شهرستان یاد کرد.

او در ادامه به تعامل و همراهی دولت و مجلس اشاره کرد و از این موقعیت به منزله فرصت نیکو برای جهش در خدمت رسانی بیشتر مسئولین به مردم و توسعه شهرستان یاد کرد.

حجت السلام نصیرایی در ادامه بر پیگیری جدی موضوعات تأکید کرد و در خصوص بحث انتقال آب به استان، اساس انتقال آب را در حوزه تأمین آب مورد نیاز صنعت و معدن دانست و بیان کرد: مصارف شرب نیز با توجه به کیفیت بالای آب لحاظ شده است.

نماینده مردم شهرستانهای فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با تشریح شرایط حساس کشور گفت: در یک جنگ تمام معنای امنیتی، اقتصادی و سیاسی هستیم و جریانات و اختلافات و نفوذ را باید با همراهی و همکاری مدیریت کنیم.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.