سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعزیرات حکومتی استان سمنان متخلفان را بیش از ۱۶٧ میلیارد ریال جریمه کرد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: متخلفان در حوزه کالا و خدمات استان نیمه نخست امسال بیش از ۱۶۷ میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: چهار هزار و ۳۵۶ فقره پرونده در زمینه تخلفات مربوط به بخش‌های مختلف مانند کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان از ابتدای فروردین ١۴٠٠ تا پایان شهریور در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان تشکیل شد که از این تعداد سه‌هزار و ۶۶۸ پرونده در زمینه کالا و خدمات بود.

او اضافه کرد: بیشترین تخلف ثبت شده در شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان سمنان و شهرستان‌ها در نیمه نخست امسال مربوط عدم درج قیمت بود.

او ادامه داد: نیمه نخست امسال در حوزه بهداشت و درمان ۴۲۹ فقره پرونده تخلف و در حوزه قاچاق کالا و ارز ۲۵۹ فقره پرونده در شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان سمنان و شهرستان‌ها تشکیل شد.

محمدی تصریح کرد: برای محکومان متخلف در حوزه بهداشت و درمان ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون و ۸۱۰ هزار ریال و برای محکومان متخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز ۱۵۰ میلیارد و ۹۰۷ میلیون و ۱۹۳ هزار ریال جریمه تعیین شد.

او  یادآور شد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان با توجه به گزارش‌های دستگاه‌های نظارتی، شکایت‌های ثبت شده و طی بازرسی و شناسایی واحد‌های متخلف در گشت مشترک تشکیل پرونده تخلف داد.

محمدی خاطرنشان کرد: محکومان متخلف در بخش‌های مختلف مانند کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان از ابتدای فروردین تا پایان شهریور امسال ۳۲۰ میلیارد و ۴۵۱ میلیون و ۹۵۹ هزار ریال جریمه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت:شهروندان استان می‌توانند شکایات و گزارشات خود را از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب، و عرضه و فروش کالای قاچاق، را با تماس با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی استان برای رسیدگی گزارش کنند.

تعزیرات حکومتی با ایجاد نظام پاسخ دهی، جرایم نقدی و توقیف اموال، به مطالبه‌های مردم در بحث گران فروشی، قاچاق و التهاب بازار رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام /  ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.