سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

هدف از سفر‌های شهرستانی کمک به توسعه مناطق مختلف است

هاشمی گفت: مصوبات سفر به شهرستان‌های استان باید دارای خروجی، نتیجه مناسب و رویکرد توسعه‌ای داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جمع مردم میامی در مسجد جامع این شهر، افزود: باید با اتخاذ راهکار مناسب و نگاه کارشناسی سفر‌های استانی و نشست‌ها خروجی مناسبی داشته باشند.

وی به مشکل کم آبی در کشور و استان سمنان اشاره کرد و اظهار داشت: امید است با بارش برف و باران در سال جاری و صرفه جویی مردم دغدغه کم آبی در استان برطرف شود.

هاشمی با بیان اینکه شهرستان میامی قطب کشاورزی استان محسوب می‌شود، ابراز داشت: این شهرستان جدید نیازمند به تامین زیرساخت‌های لازم است، مسوولان استان سمنان و شهرستان میامی باید با نگاهی جدید و مناسب به این منطقه و با تشکیل یک کارگروه، برای پیشرفت، عمران و آبادانی بیشتر این شهرستان تلاش کنند.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه برخی طرح‌های این شهرستان نیازمند اقدام جدی است، افزود: تکمیل و تجهیز بیمارستان میامی یک ضرورت اساسی برای این شهرستان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه محور‌های مواصلاتی میامی به استان‌های همجوار باید هر چه سریع‌تر زیرسازی، بهسازی و به بهره برداری برسند، ابراز داشت: دغدغه استاندار رفع مشکلات مردم استان سمنان از شرق تا غرب این استان پهناور است.

هاشمی با بیان اینکه باید مسائل و مشکلات این شهرستان اولویت بندی و مدیریت شوند، اظهار داشت: مجوز لازم از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای تخصیص اعتبار به منظور انتقال آب به مزارع کشاورزی شهرستان از طریق لوله اخذ شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.