سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خریداری ۲۶ دستگاه اکسیژن ساز از ابتدای شیوع کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۶ دستگاه اکسیژن ساز و ۲ هزار عدد کپسول اکسیژن برای دانشگاه خریداری کرده ایم در حالیکه اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تامین تجهیزات درمانی و رادیوگرافی پرتابل از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است و برای تجهیز پانسیون‌ها نیز ۶۵ میلیون تومان اختصاص داده شده است.

او گفت : در ایام کرونا، کارکنان دیگر ادارات شهرستان‌ها نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با این ویروس منحوس داشتند و ما کمترین مشکل را در شهرستان سنقر وکلیایی داشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تلاش‌ها و زحمات پزشکان، پرستاران و پرسنل زحمت کش بهداشت و درمان سنقروکلیایی در این مدت قدردانی کرد و افزود: این شهرستان به دلیل مسافت طولانی که تا مرکز استان دارد باید در حوزه سلامت بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مرادی افزود: سنقر وکلیایی در برخی شاخص‌ها از جمله واکسیناسیون و اجرای طرح شهید سلیمانی جزو شهر‌های خوب بود و ۸۵ درصد مردم دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند به همین خاطر کمترین تعداد بستری را در پیک‌های بعدی خواهند داشت.

او با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های عمرانی شبکه بهداشت و درمان سنقر با اعتبار ۶۸ میلیارد ریال تحول خوبی را در شهرستان ایجاد می‌کند، گفت: مراکز بهداشتی درمانی و تجهیزات برای سنقر در اولویت دانشگاه بود و با تلاش‌های صورت گرفته دستگاه اکسیژن ساز، امحا زباله و چهار تخت CCU در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر راه اندازی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: هم اکنون ۱۸ پزشک متخصص در سنقر وکلیایی داریم که در مقایسه با سنوات گذشته تحول بزرگی در این بخش داشته‌ایم، اما کمبود‌هایی وجود دارد که از جمله، نبود امکانات اورولوژی در بیمارستان است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.