سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن او اسپرت خوزستان مطرح کرد؛

انتقاد از صنایع بزرگ خوزستان به دلیل عمل نکردن به تعهدات اجتماعی

قابضی از عمل نکردن صنایع بزرگ خوزستان به تعهدات اجتماعی خود به ویژه در حوزه‌های ورزشی انتقاد کرد.

دنیا قابضی رئیس انجمن او اسپرت خوزستان و سرپرست تیم اعزامی این گروه به مسابقات انتخابی تیم ملی به میزبانی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری با مشکلات فراوانی روبرو شدیم که دلیل آن نیز بیشتر متوجه صنایع خوزستان و عمل نکردن به تعهدات اجتماعی شان است.

او افزود: ۹ ورزشکار خوزستانی به مسابقات انتخابی تیم ملی به میزبانی همدان اعزام شدند که از میان این افراد یک نفر مدال طلا، ۳ نفر مدال نقره و ۳ نفر نیز مدال برنز کسب کردند و به اردوی تیم ملی راه یافتند؛ هفته اول اسفند ماه وارد انتخابی اردوی تیم ملی می‌شوند.

قابضی در خصوص مشکلات برای اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری بیان کرد: یکی از شرکت‌های بزرگ خوزستان که قرار بود خودرویی برای رفت و آمد ما اختصاص دهد، اما دقیقه صبح روز اعزام علی رغم آماده بودن ماشین بهانه‌ای آوردند و از امضای نامه امتناع کردند.

رئیس انجمن او اسپرت خوزستان اظهار داشت: سعی شد تا با فرستادن واسطه‌هایی این شرکت را راضی کرد تا خودرو در اختیار ما قرار دهد، اما زیر بار نرفتند و این در حالی است که عمده ورزشکاران ما بانوان بودند و بضاعت کافی را نیز برای پرداخت هزینه‌ها نداشتند.

دنیا قابضی ادامه داد: ما نیز بلافاصله بک خودرو با هزینه شخصی تهیه و ورزشکاران را سریعا به مسابقات اعزام کردیم، که مجبور شدند مستقیما وارد رینگ شوند و ضعیف شدن قدرت بدنی شان به دلیل نداشتن آمادگی موجب شد مشکلات و مسائلی برای شان به وجود آید.

این مقام مسئول گفت: از شورای شهر نیز درخواست کمک کردیم و آن‌ها هم پاسخی ندادند، حتی پس از مسابقات و مدال آوری ورزشکاران از استانداری خواستیم تا پیام تبریک ارسال کند که همین کار را هم نکردند.

او اسپرت یک ورزش چند رشته ای؛ مبارزه ای، هنری، تمرکزی و ذهنی، ذهنی، توپی، آبی و ورزش‌های با مانع است که در ۲ بخش ورزش‌های وادراتی و صادراتی از سال ۱۳۹۳ از وزارت ورزش و جوانان فعالیت خود را دریافت کرد که علاوه بر آن دارای ورزش پارسیان اصیل است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.