سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک:

۲۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به مددجویان اندیمشکی اختصاص یافت

حجت الاسلام طهماسبی از اختصاص تسهیلات ۲۵ میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک خبر داد.

حجت الاسلام پژمان طهماسبی رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: حمایت و پیگیری‌های حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس، جهانگیری فرماندار این شهرستان و پشتیبانی مدیر کل کمیته امام خمینی (ره) استان باعث شد امسال بانک‌ها همکاری بسیار خوبی با مددجویان این نهاد داشته باشند.

او افزود: بر همین اساس تسهیلات بانکی به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال در جهت اشتغال پایدار در اختیار قشر محروم این شهرستان قرار داده می‌شود که با سود ۴ درصد در نظر گرفته شده و برای توانمندسازی این افراد بسیار کمک کننده است.

حجت الاسلام طهماسبی در خصوص مشکلات مددجویان برای ضمانت و دریافت وام‌های خوداشتغالی، توضیح داد: طی جلسه‌ای که در فرمانداری اندیمشک با مدیران بانک‌ها در خصوص دریافت راحت‌تر وام‌های خوداشتغالی مددجویان صورت گرفت مشکلات مربوطه مطرح و آن‌ها قول دادند در این زمینه با نیازمندان همکاری بیشتری داشته باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک با بیان اینکه امسال بانک‌ها بیشترین همکاری را با نیازمندان این اداره داشته اند، تصریح کرد: در این جهت از مدیران بانک‌های ملی، رفاه، ملت، صادرات، مسکن، کشاورزی توسعه تعاون و... دعوت و با اعطای لوح سپاس از آن‌ها قدردانی شد.

حجت الاسلام طهماسبی اظهار داشت: مددجویان کمیته امداد با دریافت این تسهیلات از بانک‌ها توانستند ۵۰ فرصت شغلی جدید را در شهرستان ایجاد کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: طبق قانون مددجویان کمیته امداد با توانمندی‌هایی که دارند به بانک‌ها معرفی و تسهیلات بانکی برای ایجاد یک شغل در جهت تامین نیاز‌های مالی خود را دریافت می‌کنند و بعد از مدتی خودکفا شده و از تحت پوشش این اداره خارج می‌شوند، اما به دلیل شرایط بد اقتصادی حاکم در کشور افراد بعد از گرفتن وام همچنان از سوی این نهاد حمایت می‌شوند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.