سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ٣٠ درصدی مراجعات سرپایی به مراکز منتخب کرونا در خراسان رضوی

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مراجعات سرپایی به مراکز منتخب کرونا در خراسان رضوی ۳۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدحسن درخشان مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:مراجعه سرپایی به مراکز منتخب کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی بین ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است.

او افزود: طی ۲ هفته گذشته میزان مراجعه روزانه به مراکز منتخب کرونا دانشگاه علوم  پزشکی مشهد هزار و ۳۰۰ نفر بوده است که هم اکنون به هزار و ۸۰۰ نفر رسیده است.

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: این در حالی است که نتایج مثبت آزمایش‌های کرونا در بیماران سرپایی مراجعه کننده به مراکز منتخب کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تغییری نداشته است و اکنون  نتیجه ۱۲ تا ۱۳ درصد موارد آزمایش‌ها مثبت می‌شود. 

درخشان بیان کرد: در حال حاضر  ۴۱ مرکز منتخب کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خراسان رضوی برای بیماران سرپایی با علائم مشکوک به کرونا دایر است که حدود نیمی از آنها در مشهد فعالیت دارند و چهار مرکز منتخب کرونا در مشهد به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

او تصریح کرد: خطر ورود به موج  ششم کرونا در خراسان رضوی وجود دارد و باید دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری را در کنار پوشش فراگیر واکسیناسیون رعایت کرد.

انتهای پیام//ف. ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.