سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث یک واحد پرورش مرغ گوشتی در جیرفت

با کلنگ زنی یک واحد پرورش مرغ گوشتی در جیرفت سالانه هزار و ۷۰۰ تن گوشت مرغ تولید و برای ۴۰ نفر اشتغال مستقیم فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، باحضور زینی وند استاندارکرمان، ذبیح الله اعظمی نماینده مردم  جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، سعید برخوری رییس سازمان جهادکشاورزی جنوب استان کرمان،  عزیزالله افشارزاده مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی جنوب کرمان، ابوذر عطاپور فرماندار جیرفت،  علی سالاری مدیر جهادکشاورزی جیرفت و جمعی از مسئولان از مجتمع گلخانه‌ای تپه قوچان جیرفت بازدید به عمل آمد.

عزیزالله افشارزاده مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی جنوب کرمان درحاشیه بازدید از مجتمع گلخانه‌ای تپه قوچان جیرفت هدف از این بازدید را بررسی مسائل و مشکلات مجتمع گلخانه‌ای عنوان کرد و اظهار داشت: مساحت این مجتمع گلخانه‌ای ۹۳ هکتار با سطح مفید ۶۶ هکتار می‌باشد.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی جنوب کرمان گفت: مقرر شد در این مجتمع ۵۵ هکتار گلخانه و مابقی آن تاسیسات و سالن‌های سورت و بسته بندی اجرا شود.

افشارزاده با اشاره به روند پیشرفت فیزیکی کار بیان داشت: تا کنون ۱۶ هکتار گلخانه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد و همچنین خطوط انتقال آب و برق تا انتهای مجتمع به طول ۴ کیلومتر و ۴ باب استخر ذخیره آب خاکی با حجم تقریبی ۵۵۰ هزار متر مکعب و ۲۳ هکتار سیستم آبیاری تحت فشار با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد احداث گردیده است.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی جنوب کرمان در این بازدید پرداخت تسهیلات بانک کشاورزی به سرمایه گذار و احداث زیرسازی و آسفالت جاده دسترسی و همچنین خط انتقال گاز را از دستگاه‌های متولی درخواست کرد.

استاندارکرمان با همراهی  اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی،  مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار جیرفت و مدیران شهرستانی کلنگ احداث واحد پرورش مرغ گوشتی ۲۰۰ هزار قطعه‌ای را به زمین زد.

این واحد با تولید سالانه هزار و ۷۰۰ تن گوشت مرغ برای ۴۰ نفر اشتغال مستقیم فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.