سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیک ششم کرونا در راه است

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیک ششم کرونا را هم در استان زنجان تجربه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مرادی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: آمارهای کشوری حاکی از آن است که رنگ کرونایی برخی از شهر‌های کشور از زرد به نارنجی و از نارنجی به قرمز تغییر یافته و درصورت تداوم این وضعیت  پیک ششم کرونا را هم در استان زنجان تجربه خواهیم کرد.

او با بیان اینکه در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی  وضعیت ناخوشایندی پیش روی همگان خواهد بود، افزود: فرمانداران شهرستان های تابعه بایستی به صورت هفتگی جلسات مدیریت کرونا را برگزار کرده و اقدامات نظارتی و مداخله گرانه را بیش از پیش در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تأکید بر اینکه در بازگشایی‌ مدارس و دانشگاه ها  نباید عجله به خرج داد، افزود:سلامت مردم همواره در اولویت ما بوده است.

او ادامه داد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان زنجان مکلفند تا رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را به عنوان یک اولویت در حوزه مسئولیتی خود مد نظر قرار دهند.

مرادی گفت: در حال حاضر زنجان جزو استان‌های پیشرو در زمینه واکسیناسیون کرونا است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان ایجاد مراکز واکسیناسیون برا‌ی تسهیلگری دسترسی مردم را از دیگر اقدامات مهم انجام شده در استان زنجان اعلام کرد و افزود: در حال حاضر وضعیت کرونایی در ۴ شهرستان های خدابنده، خرمدره، ابهر و زنجان روند افزایشی یافته و فرمانداران  بایستی به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.