سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به صدا درآمدن زنگ خطر کرونا در ملکان

 مدیر بهداشت و درمان ملکان گفت: طی مهر ماه امسال ۲۱ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند و این تعداد فوتی زنگ خطری برای شیوع گسترده‌تر کرونا در این شهرستان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، باقری  مدیر بهداشت و درمان ملکان گفت: با فوت ۲۱ نفر ، مجموع جان‌باختگان شهرستان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲۴۲ نفر رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲ بیمار کرونایی در بیمارستان فارابی ملکان بستری و تحت مداوا هستند، بیان کرد: تعداد بیماران شناسایی شده طی ۲ سال گذشته در این شهرستان پنج هزار و ۷۳۵ نفر بوده است.

وی به شناسایی ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه‌روز گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: درصد رعایت ضوابط بهداشتی در سطح شهرستان پایین آمده است و اهالی باید اهتمام بیشتری در این زمینه داشته باشند.

 باقری به آمار واکسیناسیون در ملکان نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون ۱۳۷ هزار و ۷۰۵  نفر دوز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده که ۸۳ هزار و ۴۸۴ دوز آن برای تزریق مرحله اول و ۵۵ هزار و ۲۲۱ دوز هم برای تزریق مرحله دوم واکسیناسیون اهالی صرف شده است.

وی وضعیت کرونایی شهرستان را نارنجی اعلام کرد و از شهروندان ملکانی خواست به منظور جلوگیری از موج ششم کرونا، ضوابط بهداشتی را با جدیت بیشتر رعایت و از حضور در اجتماعات خودداری کنند.

وی همچنین لزوم استفاده از ماسک در سطح جامعه را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: مقابله با ویروس کرونا بی‌شک در همه بخش‌های آن به مشارکت گسترده اهالی نیاز دارد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.