سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیسی در جلسه هیات دولت:

پیشگیری و تجهیز در مقابل حملات سایبری ضروری است/ هدف حمله به جایگاه‌های سوخت، ایجاد اختلال در زندگی مردم بود

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیشگیری و تجهیز در مقابل حملات سایبری گفت: عده‌ای قصد دارند با ایجاد اخلال در زندگی مردم آنان را عصبانی کنند.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌السلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به حمله سایبری روز گذشته به سیستم جایگاه‌های سوخت در کشور گفت: هدف از این اقدام مختل کردن زندگی مردم بود تا بتوانند به مقاصد مشخص خود برسند.

رئیس جمهور افزود: در این حمله سایبری نه تنها مسئولین دچار سردرگمی نشده بلکه بلافاصله شرایط را مدیریت کردند و مردم نیز آگاهی خود را در مواجهه با این مشکل نشان دادند و با هوشیاری اجازه ندادند که کسی بتواند سوء استفاده و فرصت طلبی کند.

رئیسی با تمجید از اطلاع‌رسانی به موقع رسانه ملی تأکید کرد: جا دارد صمیمانه از همراهی و همکاری مردم نیز قدردانی کنیم.

رئیس جمهور تأکید کرد: متقابلاً وزارت نفت باید نسبت به جبران آثار اخلال ایجاد شده، اقدام نماید که حقی از مردم ضایع نگردد.

رئیسی تاکید کرد: باید در عرصه جنگ سایبری آمادگی جدی داشت و دستگاه‌های مربوطه با تقسیم کار مناسب، اجازه ندهند دشمن در این عرصه اهداف شوم خود را پیگیری کرده و در روند زندگی مردم مشکل ایجاد کند.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اهمیت و اولویت خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم، گفت: مسئولین باید توجه داشته باشند که هر کسی که شهروند ایران است و در این مملکت زندگی می‌کند فارغ از دین و مذهب و قوم و نژاد بر گردن ما حق دارد و ما نیز نسبت به آنان تکلیف و وظیفه خدمت رسانی داریم لذا نگاه و رویکرد مسئولین باید خدمت به همه اقشار و مردم باشد.

رئیسی همچنین با اشاره به گفت وگو با دانشجویان و ابراز نگرانی تعدادی از آنان از وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی، به وزرای علوم و بهداشت و درمان دستور داد نسبت به تجهیز ترمیم و رفع مشکلات خوابگاه‌های دانشجویان متاهل و مجرد اقدامات لازم را بعمل آورند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
ماشالا کلمات قصارتان خیلی حکیمانه است مراقب باشید سرما نخورید ما نمیتوانیم زور نزن چون مبدا تفکر و بها و ارزش از ان علوم انسانی و حوزوی است پس در علوم فنی و ... تعطیالید موشک هم خدا برکت به باجهای دلاری بدهد
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
سلام آقای رئیس جمهور محترم
خیلی ممنون و تشکر از زحمات شما وصداقتتون.
امیدوارم خدا پشت و پناهتون باشه وخدا بهتون صبر دهد.
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
اینم ازنوع مدیریت انقلابی وجهااااااااااااااااااادی خخخخخخخ برو اقلیت مردم بیسواد را مسخره کن نه اکثریت ملت 5ابتدایی رئیس جمهور شده خخخخخخخخخخ
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
ریسی بی لیاقت استعفا استعفا
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
میگید هدف از حمله به جایگاه سوخت،،اختلال در زندگی مردمه،،،خب شما مردانگی کنید و فعلا سوخت به قیمت ازاد نفروشید و همون قیمت کارتی بدین دست مردم ....
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
اکثرا میگن کار خود دولته برای اینکه بنزین رو گرون کنن شما میگی هک کردن هر کی یه چیزی میگه بلاخره واقعیت کدومه؟
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
خبر دارم که شعار هم طراحی کرده بودند: "بنزین من کو".
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
تورم وگرانی وبیچارگی زندگی همه مردم طبقه پائیین رو اختلال انداخته چه برسد به حملات سایبری
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
اقا رئیسی محاکمه دولت روحانی به دلیل اشتباه در برجام و بازی کردن با سرنوشت ۸۰ ملیون ایرانی باید محاکمه بشن من به دلیل عدالت خواهی شما بهتون رای دادم
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
سخنگوی قوه قضائیه فرمودند چون ایشان روحانی هستند باید پرونده ایشان در حوزه و دادگاه مخصوص روحانیون بررسی شود (کاپیتولاسیون داخلی) تنها فرقش با کاپبتولاسیون آمریکایی در اسمش است آن کاپیتولاسیون امریکایی بود و این کاپیتولاسیون روحانی
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
مدارس رو تعطیل کنید.
واکسن ها کارآمد نیست.
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
وقتی وزرا و مدیران دولت قبل منجمله مهندس زنگه و خانم ابتکار بنا به درخواست مردم و پیگیریهای قوه قضاییه باید مورد بازخواست و محاکمه قرار گیرند. نتیجه اش می شود خرابکاری در سامانه های کارت سوخت و ایجاد نا امیدی در مردم. این است عملکرد اصلاح طلبان.