سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۶۰ درصدی سوانح رانندگی همدان به علت خاموشی برق معابر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: خاموشی برق معابر و تاریکی خیابان‌ها سوانح رانندگی این شهرستان را نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ فرخ جمالی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ۵۰ درصد از سوانح رانندگی شهر همدان راهنگام غروب آفتاب و تاریکی هوا اعلام کرد و خاموشی چراغ معابر وکاهش دید رانندگان را علت این موضوع دانست.

او بیان کرد: بیشتر روشنایی‌های نصب شده در بلوار‌های آیت الله نجفی، امام خمینی (ره) و پل فرهنگیان و پل میدان بار و زیرگذر صدا و سیما خاموش بوده و رانندگان هنگام عبور از این خیابان‌ها با مشکل مواجه هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: خاموشی برق معابر در افزایش تصادف خودرو با عابران بیشتر تاثیرگذار است و فوتی این هفته یک عابر در سرازیری پل فرهنگیان نیز ناشی از نبود روشنایی و محدودیت دید افقی راننده بوده است.

او گفت: به منظور پیشگیری از سوانح دلخراش به واسطه ضعف در روشنایی معابر، مکاتبه‌های کتبی و شفاهی لازم با شرکت توزیع نیروی برق، شهرداری و فرمانداری صورت گرفته است که امید می‌رود هر چه سریعتر این مکاتبه‌ها به نتیجه برسد.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.