سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار و ۱۹۸ بیمار صعب‌العلاج در چهارمحال و بختیاری تحت حمایت کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در مراسم تقدیر از خیران سلامت گفت: هزار و ۱۹۸ بیمار صعب‌العلاج و خاص در این استان تحت حمایت کمیته امداد هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مراسم تقدیر از خیران سلامت با مشارکت مرکز نیکوکاری باران مهر بیمارستان هاجر (س) در شهرکرد برگزار شد.

جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و فداکاری‌های کادر درمان اظهار داشت: نجات جان بیماران مبتلا به ویروس کرونا و بازگشت آن‌ها به زندگی نتیجه تلاش‌ها، از خود گذشتگی و صبر شما بزرگواران است که تاریخ هرگز آن را فراموش نخواهد کرد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اهمیت فعالیت مراکز نیکوکاری در بیمارستان‌ها افزود: راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در بیمارستان‌ها نیز در راستای کمک به بیماران نیازمند و تسریع در روند درمان آن‌ها انجام می‌شود که اکنون دو مرکز نیکوکاری باران مهر در بیمارستان هاجر (س) و هدیه حیات در بیمارستان آیت‌اله کاشانی شهرکرد فعالیت می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: تهیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران نیازمند، کمک به پرداخت فرانشیز درمان با مشارکت کمیته امداد استان، تهیه اقلام فرهنگی برای کودکان سرطانی و بیمار و شناسایی بیماران نیازمند و معرفی به این نهاد از جمله خدمات ارائه شده توسط این مراکز نیکوکاری است.

او با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از بیماران نیازمند گفت: هزار و ۱۹۸ بیمار صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت هستند که علاوه‌بر تأمین تجهیزات مورد نیاز، ماهانه کمک هزینه نگهداری و خرید لوازم بهداشتی و درمانی نیز دریافت می‌کنند.

محمدی گفت: تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان از مزایای بیمه مکمل مددجویی بهره‌مند هستند و کمک‌هزینه فرانشیز، خرید دارو و کمک هزینه‌های درمانی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.