سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف ۲ دستگاه کامیون سوخت کش با ۳۳ هزار لیتر فراورده نفتی قاچاق در شهرستان‌های نیکشهر و سیب و سوران خبر داد.

سرهنگ مرتضی جوکار جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با باند‌های سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی مأموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی استان و شهرستان‌های "نیکشهر و سیب و سوران" در هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های اصلی این ۲ شهرستان طی عملیاتی هماهنگ همزمان به ۲ دستگاه کامیون نفتکش مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از ۲ کامیون مقدار ۳۳ هزار و ۵۴۶ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه ۲ فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌ها و ذخایر ملی کشور، برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان سوخت، مستمر و ادامه دار خواهد بود.

وی با اشاره به تأثیرات بسیار بد پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور از شهروندان خواست، هر گونه اخبار مربوط به این پدیده مخرب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.