سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت"شهید قادر بخش ریگی" در شهرستان میرجاوه

جمعی از فرماندهان انتظامی و مسئولان شهرستان میرجاوه با خانواده شهید مدافع سلامت "شهید قادر بخش ریگی" دیدار کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرگرد  جواد علی شهرکی جانشین انتظامی شهرستان میرجاوه  در دیدار با خانواده شهید"قادر بخش ریگی" از شهدای مدافع سلامت شهرستان میرجاوه با گرامیداشت هفته وحدت، اظهار داشت: جایگاه شهدای مدافع سلامت جایگاه ویژه‌ای است چراکه بدون هیچ ادعا و چشم داشتی عاشقانه لباس خدمت به مردم بر تن کردند و باب شهادت را همچنان باز نگه داشتند.

وی افزود:کادر درمان همچون رزمندگان دوران جنگ، با همان احساس و روحیه و انگیزه جهادی در حال خدمت هستند و امروز رزمندگان جبهه سلامت در خط مقدم و مبارزه با این ویروس همچون این شهید عزیز تا پای جان ایستاده اند.

وی ادامه داد: صبر و شکیبایی خانواده شهدا ریشه در نهضت عاشورا دارد و خانواده شهدا، چشم و چراغ کشور هستند.

این مقام انتظامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این شهید گرانقدر اظهار داشت: این مجاهد شجاع و غیور عرصه سلامت، سال‌های متمادی از عمر شریف خود را در را ه جهاد برای سلامتی مردم شهرستان سپری کرد و بلافاصله پس از همه گیری و شیوع این ویروس منحوس کرونا دست از این عرصه نکشید و با روحیه‌ای جهادی به مبارزه با این ویرس منحوس ادامه داد تا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرگرد شهرکی تصریح کرد: جایگاه شهدای مدافع سلامت جایگاه ویژه‌ای است چراکه بدون هیچ ادعا و چشم داشتی عاشقانه لباس خدمت به مردم بر تن کردند و باب شهادت را همچنان باز نگه داشتند.

جانشین انتظامی شهرستان میرجاوه در پایان خاطرنشان کرد: شهدا طبق وعده قرآن زنده هستند و نزد پروردگارشان از جایگاه ویژه‌ای قرار دارند و در تاریخ ایران اسلامی جاودانه اند و در شمار سربلندترین شهدای تاریخ این مرز و بوم هستند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.