سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق واکسن کرونا به ۲۹ هزار نفر در مراکز تجمیعی هلال‌احمر

۲۹ هزار نفر در مراکز تجمیعی هلال‌احمر استان چهارمحال و بختیاری علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: از اواخر شهریورماه امسال با افتتاح مرکز تجمیعی هلال احمر بیش از ۲۹ هزار نفر از شهروندان و گروه‌های سنی واجد شرایط در این مراکز واکسینه شدند.

او افزود: مراکز تجمیعی واکسیناسیون جمعیت هلال احمر در شهرکرد و فارسان با مشارکت ۶۵ نفر از اعضای جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر فعالیت دارند.

کیانی اضافه کرد: این مراکز به منظور رفاه حال مردم و ضرورت مشارکت حداکثری جمعیت هلال احمر در کمک به کادر سلامت و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها با مشارکت مرکز بهداشت استان فعال شد.

او اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان در حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی نیز در سال جاری خدمات مختلفی به مردم ارائه داد که سه هزار و ۲۰ نفر از خدمات فیزیوتراپی، ۷۰۴ نفر از خدمات درمانی، ۶۶۴ نفر از خدمات گفتار درمانی، دو هزار و ۵۷۱ نفر از خدمات شنوایی‌سنجی و ۳۰۳ نفر از خدمات بینایی سنجی، ۳۳۵ نفر از خدمات ارتز و پروتز و ۲۶ نفر در حوزه خدمات دیگر بهره‌مند شدند.

کیانی ادامه داد: در این مدت ۱۰ هزار و ۲۷ نسخه دارو در داروخانه‌ها به مردم ارائه شد و یک‌هزار و ۵۲۴ نفر نیز از خدمات دندانپزشکی، یکهزار و ۴۰۹ نفر از خدمات پزشک عمومی و سه هزار و ۱۹۳ نفر از خدمات پزشک متخصص بهره‌مند گردیدند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.