سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت‌وساز غیرمجاز اینبار در حریم خط انتقال گاز روستایی در ملکان

دادستان عمومی و انقلاب ملکان بر ضرورت رسیدگی جدی دستگاه‌های دولتی و دادگستری به ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در حریم خط انتقال گاز روستایی شهرستان تاکید کرد و گفت:برخی‌ها با دور زدن قانون به حریم بیت‌المال تجاز می‌کنند که باید با این قبیل افراد برخورد قانونی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مرتضی فرجام‌پوردادستان عمومی و انقلاب ملکان در جلسه پیشگیری از وقوع جرم در حوزه ساخت‌وساز‌های غیرمجاز شهرستان که در محل دادگستری برگزار شدگفت:مجوز‌های لازم جهت تسهیل در برخورد با افراد متخلف صادر شده و اقدام به موقع و موثر سازمان‌های مربوطه در رفع این مشکل کارساز خواهد بود.

اواز سیر صعودی آمار ساخت‌وساز‌های غیرمجاز به ویژه در حریم خط انتقال گاز روستای «آروق» ابراز نگرانی کرد و توجیه کردن صاحبان ابنیه غیرمجاز و جلوگیری از اقدامات غیرقانونی را خواستار شد.

«جعفر الفنده»، رئیس دادگستری ملکان نیز در این جلسه تاکید کرد: سازمان‌های دولتی شهرستان با همکاری و تعامل، جلو ساخت‌وساز‌های غیرمجاز را بگیرند و دادگستری ملکان نیز در این راستا آماده همکاری است.

«نقی مسکینی»، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ملکان نیز از شهرداران و دهیاران روستا‌های واقع در حوزه این قبیل ساخت و ساز‌ها خواست ضمن آگاهسازی از احداث سازه‌های غیرقانونی ممانعت کنند.

 در ادامه جلسه نماینده شرکت گاز هم حریم خط انتقال گاز را ۲۵۰ متر دانست و اظهار داشت: احداث سازه در این حریم خارج از ضوابط شرکت ملی گاز است و این قبیل سازه‌ها با حکم قضایی تخریب و آزادسازی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساخت و ساز ، غیرمجاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.