سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت جایگاه های سوخت قم / نرخ بنزين فعلا آزاد محاسبه می شود

کمیته بحران در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم تشکیل جلسه داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمد حسین گلاب، مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قم با اشاره به مشکل سراسری توقف توزیع سوخت در جایگاه‌های سوخت رسانی اظهار کرد:با هدف راه اندازی جایگاه‌های عرضه سوخت استان  کمیته بحران در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم تشکیل جلسه داد.

او با بیان این که توقف توزیع سوخت از ظهر امروز به دلیل از مدار خارج شدن  سامانه کارت سوخت بوده است، افزود:در حال حاضر در جایگاه‌های سوخت ١- مهدیه٢- پارسیان٣- شهرداری٤- شهید بهشتی٥- الماس٦- پردیسان٧- ستاره درخشان٨- مقدس زاده٩- صادقی١٠-خانه فردا١١- الغدیر١٢- خاکفرج١٣- صفاشهر ۱۴_خیابان امام ۱۵_جام جم ۱۶_کویر سرخ ۱۷_ستاره درخشان ۱۸_هفت آسمان ۱۹_مهرگان ۲۰_طلایی ۲۱_پاسارگاد ۲۲_کویر سرخ ۲۳_ خلجی ورجان ۲۴_ضابطی ۲۵_نیزار ۲۶_دلفین ۲۷_حرم تا حرم ۲۸_نگین ۲۹_پردیس ۳۰_مهتاب سلطانی و  تعاونی ۵۷ ، ۳۱_پویا پردیس ۳۲_مارال ۳۳_مهر و ماه ۳۴_کوثر ۳۵_شهراد ۳۶_فخاری ۳۷_زیتون و ۳۸_شهید ابوالفضل سوخت رسانی به صورت دستی و با قیمت آزاد انجام می‌شود.

گلاب با اشاره به این که فعالیت ۶۳ جایگاه سوخت مایع استان شامل بنزین و گازوئیل امروز با اخلال مواجه شد، عنوان کرد: در حال حاضر برخی از جایگاه‌ها به ترتیب به صورت خارج از سامانه و خارج از سهمیه بندی  راه اندازی شده اند تا بتوان سوخت رسانی با قیمت آزاد و به نرخ سه هزار تومان انجام شود،   بعد از رفع مشکل، دوباره سهمیه بندی فعال خواهد شد.

او با بیان این که  نیرو‌های فنی و اجرایی این شرکت با تمام توان برای حل این مشکل در تلاش هستند، گفت: فعالیت جایگاه‌های سوخت سی ان جی، طبق روال عادی در جریان است.

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قم افزود: تا زمانی که اخلال در سیستم کارت سوخت رفع شود، سوخت رسانی بنزین و گازوئیل در جایگاه های منتخب بدون نیاز به کارت سوخت و با نرخ آزاد ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به این که برای تامین بنزین و نفت‌گاز در جایگاه‌ها مشکلی وجود ندارد، گفت: فرآورده سوختی شامل بنزین و گازوئیل به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌ها وجود دارد و هیچ گونه نگرانی در این خصوص متصور نیست.

گلاب تاکید کرد : تلاش می شود که همه جایگاه های عرضه سوخت استان در کمترین زمان وارد چرخه سوخت رسانی شود.

استان قم دارای ٨٢ نقطه عرضهCNG و بنزین فعال است که از این تعداد در ٦٢ جایگاه بنزین و در ۴۱ جایگاه نیز سی ان جی عرضه می‌شود.ضمن این که در ۲۰ جایگاه صرفا سوخت سی ان جی و در ۲۱ جایگاه به‌صورت مشترک بنزین و سی ان جی عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
یک شهروند مقیم قم
۰۰:۱۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
حمله سایبری بوده