سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امانی در تذکری مطرح کرد؛

ماجرای تبعیض حقوقی که کارکنان شهرداری منطقه ۹ را گرفتار کرده است

عضو شورای شهر تهران گفت: کارکنان شهرداری منطقه ۹ به ناچار و با تبعیضی که در حقوق آنها اعمال شده است، همچنان مشغول خدمت‌اند.

به گزارش خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در تذکری درباره بازدید از شهرداری منطقه ۹ گفت: کارکنان شهرداری منطقه ۹ به ناچار و با تبعیضی که در حقوق آن‌ها اعمال شده است، همچنان مشغول خدمت‌اند. طی بازدیدی که داشتم تذکری را خدمتتان عرض می‌کنم. همانطور که مقام معظم رهبری درباره عدالت در تصمیم تاکید داشتند و اگر ما نتوانیم عدالت را در شهرداری اعمال کنیم در شهر هم در اجرای عدالت موفق نخواهیم بود.

وی ادامه داد: باوجود اینکه تحصیلات این افراد مرتبط با شهرداری است، ولی تبعیض و بی‌عدالتی در کارکنان شهرداری دیده می‌شود. افرهدی با تحصیلات پایین و سابقه کم به طور مستقیم جذب شهرداری شده‌اند.

امانی افزود: شهردار منطقه ۹ آقا زاده‌ای بود که مستقیم از خارج از شهرداری مدیر کل مناطق شد، ولی این کارکنان به ناچار و حداقل حقوق به خدمت ادامه می‌دهند.


عضو شورای شهر درباره وضعیت مسکن کارکنان شهرداری هم گفت: در دوره پنجم امکانات رفاهی درباره وضعیت مسکن کارکنان شهرداری متوقف شد. درحالی که در دوره چهارم و پنجم امکانات خوبی به کارکنان شهرداری درباره مسکن داده شده بود.

امانی با اشاره به بلاتکلیفی کارکنان شهرداری درباره وضعیت مسکن گفت: از حوزه منابع انسانی شهرداری تقاضا می‌کنم که به وضعیت مسکن کارکنان شهرداری توجه ویژه‌ای شود. اخیرا با قانون جهش تولید مسکن واگذاری مسکن را به طور رایگان پیش‌بینی کرده است.
وی درباره بحث سهمیه ایثارگران شهرداری بیان کرد: ایثارگران نگران وضعیت به کارگیری سهمیه‌شان در شهرداری هستند. همچنین بعد از ادغام معاونت برنامه‌ریزی و معاونت نیروی انسانی پست‌های فربه‌ای ایجاد شده، ولی واحد‌های اجرایی مانند ۱۳۷ و ۱۸۸۸، معاونت مالی و اقتصاد شهری، معاونت اجتماعی و شهرسازی هیچ توازنی با معاونت جدید به لحاظ پست‌های جدید ندارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.