سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های سوختی استان قم عنوان کرد:

عرضه بنزین بدون کارت با نرخ آزاد در جایگاه‌های منتخب قم

گلاب گفت:پس از چند ساعت اختلال از دقایقی قبل سوخت گیری در برخی جایگاه‌های سوخت قم با نرخ آزاد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمدحسین گلاب، مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های سوختی استان قم، با اشاره به ادامه اخلال در سیستم کارت سوخت، گفت: سوخت رسانی، بدون کارت سوخت در برخی جایگاه‌های منتخب استان از دقایقی قبل شروع شده است.

گلاب افزود: تا زمانی که اخلال در سیستم کارت سوخت رفع شود، سوخت رسانی بنزین و گازوئیل در جایگاه‌های منتخب بدون نیاز به کارت سوخت و با نرخ آزاد ادا مه خواهد داشت.

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های سوختی استان قم گفت: جایگاه‌های سوخت رسانی مقدس زاده (رو به روی صفاشهر) و مهدیه (خیابان کارگر) و جایگاه‌های سوخت رسانی کنار خیابانی خاکفرج، الغدیر، پردیسان و شهید بهشتی در حال حاضر وارد چرخه سوخت رسانی با قیمت آزاد شده اند.

گلاب با اشاره به اینکه برای تامین بنزین و نفت‌گاز در جایگاه‌ها مشکلی وجود ندارد، گفت: فرآورده سوختی شامل بنزین و گازوئیل به میزان کافی در انبار‌های نفت و جایگاه‌ها وجود دارد و هیچگونه نگرانی در این خصوص متصور نمی‌باشد.

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های سوختی استان قم عنوان کرد: شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت نیز قویا تکذیب می‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بنزین ، جایگاه سوخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.