سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غیر قابل استفاده بودن ۵۰ مدرسه در هشترود

مدیر آموزش و پرورش هشترود از غیر قابل استفاده بودن ۵۰ مدرسه در بخش مرکزی  این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اقدمی مدیر آموزش و پرورش هشترود خاطرنشان کرد: از مجموع ۵۰ مدرسه‌ای که تخریبی و غیر قابل استفاده برای آموزش هستند تعداد ۳۶ مدرسه توسط خیرین یا احداث شدند و یا در مرحله احداث هستند و برای نوسازی ۱۴ مدرسه دیگر نیازمند یاری خیرین مدرسه ساز هستیم.

وی با بیان این‌که چندین مدرسه کانکسی را از فهرست مدارس هشترود حذف کردیم، افزود: اقدامات مدرسه ساز‌ها و مدرسه یار‌ها در طول چهار سال گذشته بی نظیر است و ما بنا داریم در آینده نزدیک در همایش مدرسه سازان و مدرسه یاران از نیکوکاران روشن ضمیر مدرسه ساز تجلیل به عمل آوریم.

وی اظهار کرد: شهرداری هشترود نیز به علت واریز کردن به موقع نیم درصد هزینه‌های صدور پروانه، پیاده روسازی برای دانش آموزان و خط کشی محل عبور محصلین در زمره خیرین مدرسه یار قرار دارد و مجموعه آموزش و پرورش قدردان این زحمات است.

اقدمی اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی مجموعه آموزش و پرورش، خوشبختانه دانش آموز بازمانده از تحصیل نداریم و هر کسی که به علت نداشتن بضاعت مالی توان درس خواندن ندارد از طرف مدیریت آموزش حمایت می‌شود تا از تحصیل باز نماند.

وی از اختصاص ۲۶۴ تبلت به دانش آموزان نیازمند جهت آموزش در فضای مجازی در ایام کرونایی خبر داد و گفت: آموزش حضوری و مجازی به صورت ترکیبی در دستور کار آموزش و پرورش هشترود قرار گرفته است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.