سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در عملیات مشترک پلیس خراسان شمالی و اصفهان انجام شد؛

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کمتر از ۵ ساعت

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری به مبلغ ۵۶۴ میلیون و ۷۷۰ هزار ریال کرده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ مقصود رستگار رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: با تماس تلفنی رئیس یکی از بانک‌های سطح شهر مانه و سملقان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام اینکه فردی با ترفند خرید دارو‌های خاص اقدام به کلاهبرداری از بانک کرده است، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


سرهنگ رستگار افزود: این فرد در تماس تلفنی با یکی از کارکنان بانک، خود را رئیس شعبه معرفی کرده و با سوء استفاده از اعتماد پرسنل بانک از همین طریق مبلغ ۵۶۷ میلیون ۷۷۰ هزار ریال را به حساب فردی دیگر واریز می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: با حضور و بررسی شخص رئیس شعبه و اطلاع از اینکه حساب مالی بانک با حساب واقعی مغایرت دارد، موضوع از طریق قانونی و پلیسی مورد پیگیری قرار میگیرد.

سرهنگ رستگاربا بیان اینکه  متهم ساکن یکی از شهر‌های استان اصفهان بود عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع  اقدامات قانونی و پلیسی با همکاری پلیس خمینی شهر آغاز می‌شود.

او  با بیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان خمینی شهر با هدایت اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان فرد مورد نظر را کمتر از ۵ ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، افزود: متهم در بازجویی‌های انجام شده و مشاهده مستندات موجود به جرم خود اعتراف و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و در نهایت راهی زندان شد.

به گفته ی رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی مبلغ خارج شده از حساب مجددا به حساب بانک برگشت داده شد.

انتهای پیام/د

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.