سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص یک دستگاه تانکر آبرسانی به اداره آبفای چاراویماق

مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق گفت:بنیاد مستضعفان در راستای تقویت و بهبود شبکه آبرسانی این شهرستان یک دستگاه تانکر آبرسانی با امکانات کامل را تحویل مدیریت آبفای شهرستان نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،شاهی مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق گفت:بنیاد مستضعفان در راستای تقویت و بهبود شبکه آبرسانی شهرستان چاراویماق یک دستگاه تانکر آبرسانی با امکانات کامل، ۲۷ دستگاه پمپ الکتروموتور، ۲۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن فشار قوی جمعاً به ارزش ۲۵ میلیارد ریال را تحویل مدیریت آبفای شهرستان نمود.

او افزود با توجه به مشکلات زیرساختی در حوزه آبرسانی و تناسب احساس نیاز طی امسال با تحویل ۲۷ دستگاه پمپ الکتروموتور کل نیاز شهرستان برای چند سال تامین گردید و با خرید و تحویل ۲۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن فشار قوی دستگاه تانکر آبرسانی مجهز به اداره آب و فاضلاب بخشی از مشکلات موجود در این بخش مرتفع گردید.

 شاهی ابراز امیدواری کرد با سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب استان و استفاده بهینه از این امکانات تهیه شده در میان مدت مشکل آب شرب سالم قره آغاج و روستا‌های شهرستان به صورت دائمی مرتفع گردد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.