سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد؛

اجرا و استقرار سامانه تحت وب اطلاعات مکانی (GIS) در چرداول

ملکیان گفت: مراحل اجرای طرح پایلوت استقرار سیستم‌های اطلاعات مکانی (GIS) در شهرستان چرداول با پیشرفت ۹۰ درصدی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،ولی ملکیان معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در بازدید میدانی از مراحل اجرای طرح پایلوت استقرار سیستم‌های اطلاعات مکانی (GIS) در شهرستان چرداول گفت: با هدف بهره گیری از علم روز در تصمیم گیری‌های حساس بخش آب و فاضلاب در سطح استان، شرکت آبفا از یک سال قبل با پیگیری و حمایت‌های مدیریت محترم عامل شرکت اقدام به راه اندازی و استقرار سامانه‌های اطلاعات مکانی در سطح استان نموده است.

او افزود : در این مسیر همسو با برنامه‌ها و اهداف بلند مدت این حوزه، اقدام به انتخاب یکی از شهرستان‌های استان به عنوان پایلوت جهت استقرار کامل بخش‌های مختلف Gis در این بخش از جغرافیای استان نمود.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اضافه کرد : شهرستان چرداول به دلیل دارا بودن آیتم‌های مدنظر این معاونت انتخاب گردیده شد که خوشبختانه با توجه به دیدگاه علمی و مثبت موجود در بین پرسنل و مدیریت آبفا شهرستان چرداول نتایج بسیار مطلوبی در زمان استقرار حاصل گردید.

ملکیان ادامه داد: خوشبختانه برنامه هدفگذاری شده برای استقرار سامانه GIS در شهرستان چرداول و روستا‌های منطقه بطور کامل انجام و مراحل پایانی امر در حال پیگیری میباشد.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان ایلام یاد آور شد: لایه‌های شبکه آب – املاک – شبکه فاضلاب – تأسیسات آب و فاضلاب و لایه مکانی مشترکین شهرستان چرداول در مجموع با پیشرفت ۹۰ درصدی انجام و قابل استفاده و بهره برداری توسط کلیه حوزه‌های ستادی و سایر دستگاه‌های خدمات رسانی استان میباشد.

ملکیان در پایان خاطرنشان کرد: مراحل استقرار سامانه GIS در شهرستان‌های ایلام – چوار و شهر صالح آباد آغاز و مراحل کار بطور مطلوبی در حال انجام می باشد.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.